نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

بسته الحاقی Awakening بازی Black Ops 3 را آخر این هفته برروی پلی‌ استیشن 4 رایگان تجربه کنید

بازیکنانی که هنوز بسته الحاقی Awakening بازی Call of Duty 3: Black Ops 3 را خریداری نکرده‌اند، آخر این هفته می‌توانند این DLC را به صورت رایگان برروی کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

چندی پیش بود که اولین بسته الحاقی نسخه جدید مجموعه ندای وظیفه با نام Awakening منتشر شد. امروز در خبری اعلام شد که کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 که هنوز این DLC را تهیه نکرده‌اند، می‌توانند در آخر این هفته این بسته الحاقی را به صورت رایگان تجربه کنند. بنابراین از تاریخ اول آوریل (۱۳ فروردین) تا روز چهارم این ماه (۱۷ فروردین) تمام کسانی که نسخه اصلی بازی بلک آپس ۳ را دارند، می‌توانند به صورت کاملا رایگان این بسته الحاقی را تجربه کنند.

علاوه بر این، این آخر هفته، تمام کسانی که بازی را انجام دهند، امتیاز تجربه (XP) دو برابر برروی تمام پلتفرم‌ها دریافت خواهند کرد و به همین دلیل بازیکنان می‌توانند با سرعت بیشتری به سطوح بالاتر برسند. امتیاز تجربه دو برابر نیز دقیقا در همان بازه زمانی ذکر شده در بالا جریان دارد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Call of Duty: Black Ops 3، به زودی  باید منتظر رونمایی از بسته الحاقی دوم بازی را داشته باشیم.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده