نویسنده: نيما ارضی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

شایعات خبر از ساخت بازی Shadow of Mordor 2 می دهند

در حالی که مدت‌ها است شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of Mordor به گوش می‌رسد، مدرک جدیدی مبنی بر در حال ساخت بودن این دنباله به دست آمده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

بر اساس خبری که وب‌سایت نردلیکس منتشر کرده است، رزومه کاری شخصی به نام  لارن مری کیم که یک بدلکار است، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او در پروژه ساخت Shadow of Mordor 2 دخیل بوده است و کار خود در قسمت موشن کپچر بازی را تمام کرده است.

اما هنوز جزییات دیگری در این رابطه منتشر نشده است. به احتمال بسیار زیاد استودیو Blur در ساخت این بازی نقش دارد. این استودیو ساخت انیمیشن، پیش از این بر روی بازی‌هایی مثل Halo: The Master Chief Collection و Sunset Overdrive کار کرده است.

قسمت جدید بازی Shadow of Mordor هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما با توجه به خبر‌هایی که منتشر شده است تا حدود زیادی ساخت این بازی قطعی است. بازی Middle earth: Shadow of Mordor در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و توانست لقب بازی سال را از وب‌سایت گیم‌اسپات و جایزه GDC را نیز دریافت کند.

استودیو Monolith (مونولیت) که ساخت این بازی را بر عهده داشت، به طرفداران قول داده‌اند که خبرهای خوبی در راه خواهد بود و می‌توان انتظار داشت که این استودیو در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید است.

نظر شما در رابطه با ساخت قسمت جدید بازی Shadow of Mordor چیست؟

منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده