نویسنده: نيما ارضی
// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی ترسناک Kholat برای پلی استیشن 4 عرضه شد

بازی Kholat که توسط گروه  لهستانی IMGN.PRO ساخته شده است، داستان حادثه مرگ دیاتلوف را بازگو می‌کند. این بازی روز گذشته برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد. برای اطلاع از جزییات بیشتر با ما در زومجی همراه باشید.

در سال ۱۹۵۹ گروهی از دانشجویان موسسه پلی‌تکنیک منطقه اورال که برای کوهنوردی راهی رشته کوه‌های اورال شده بودند، در این منطقه گم شدند و اخرین مکانی که از آنجا عبور کرده بودند، کوهستان خولات سیاکل (Kholat Syakhl) بود. در نهایت ماه‌ها بعد آخرین کمپ این گروه پیدا شد. این در حالی است که در جسد این افراد سطح بالایی از رادیواکتیو مشاهده شده بود و رنگ پوست این افراد به صورت عجیبی بی رنگ بوده و وجود صدمات داخلی در جسد این افراد نیز تایید شده بود. این حادثه به نام رهبر این گروه٬ ایگور دیاتلوف، نام‌گذاری شده است. تا این روز همچنان توضیحی برای اتفاق مرموزی که برای این کوهنوردان رخ داده است،٬ وجود ندارد.

بازی اول شخص ترسناک Kholat که دارای سبک بقا و توسط استودیو IMGN.PRO ساخته شده است،٬ سعی دارد اتفاقاتی که بیش از ۵۰ سال پیش در کوهستان خولات اتفاق افتاده است را توضیح دهد. در این بازی شما وظیفه دارید سرنخ‌های مربوط به حادثه‌ای که برای این دانشجویان اتفاق افتاده است را بررسی کنید. روایت این بازی را شان بین بر عهده دارد.

نسخه رایانه‌های شخصی این بازی سال گذشته عرضه شد و نسخه پلی‌استیشن 4 آن هم دیروز منتشر شد. این بازی هم اکنون در فروشگاه پلی‌استیشن با ۱۰٪ تخفیف برای علاقمندان قابل خریداری است.

نظر شما در رابطه با عرضه این بازی برای پلی‌استیشن 4 چیست؟

منبع:Onlysp


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده