نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Invisible Inc برای پلی استیشن 4 تایید شد

شایعات عرضه بازی Invisible Inc از مدت‌ها پیش برای کنسول پلی‌استیشن 4 به گوش می‌رسید و حال استودیو کلای اینترتینمنت عرضه این اثر را برای کنسول Sony رسما تایید کرده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

بازی Invisible Inc یکی از موفق‌ترین آثار مستقل سال ۲۰۱۵ بود که برای رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس توسط استودیو Klei Entertainment عرضه شد. این بازی در سبک تاکتیکی نوبتی است که از سری مشهور XCOM الهام گرفته و البته بیش‌تر بر روی مخفی‌کاری تمرکز دارد و داستان آن هم در آینده اتفاق می‌افتد که گیمر در نقش یک مامور اطلاعاتی باید به دل سازمان‌های بزرگ نفوذ کند. این بازی توانست پس از عرضه در پی‌سی، جوایز بسیار زیادی را هم دریافت کند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهترین بازی مستقل، بهترین بازی قابل دانلود و بهترین بازی سال پی‌سی اشاره کرد که توسط سایت‌های معتبر به آن اعطا شده است.

حال سازندگان بازی اعلام کرد‌ه‌اند که نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر را در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) عرضه خواهند کرد که علاوه بر خود بازی، شامل بسته‌الحاقی Contingency Plan نیز می‌شود. این DLC که پس از مدتی برای نسخه پی‌سی عرضه شده بود، شخصیت‌ها، مراحل و توانایی‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کند. نسخه کنسولی این اثر از طریق شبکه پلی‌استیشن و با قیمت ۲۰ دلار عرضه خواهد شد؛ با این حال افرادی که آن را پیش‌خرید کنند، از تخفیفی ۱۰ درصدی بهره خواهند برد و همچنین می‌توانند قبل از عرضه رسمی بازی، آن را Preload (دانلود فایل‌های بازی پیش از عرضه رسمی آن) کنند و دقیقا در روز ۳۱ فروردین بازی را شروع کنند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی این بازی و بسته‌الحاقی Contingency Plan آن را تماشا کنید:

|

نظر شما در مورد عرضه این بازی برای پلی‌استیشن 4 چیست؟

منبع: Gameranx


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده