نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

توضیحات رئیس ایکس باکس درباره احتمال تعطیل شدن استودیو Lionhead

چند روز پیش خبری منتشر شد که باعث شد جامعه بازی دنیا با شوک بزرگی روبه‌رو شود. لغو شدن بازی Fable Legends و احتمال تعطیلی استودیو لاین‌هد. حال فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، در اینباره توضیحاتی داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، پس از انتشار خبر لغو شدن بازی Fable Legends و احتمال تعطیلی استودیو قدیمی و خوشنام Lionhead، تعدادی توییت منتشر کرد که در آن توضیحاتی در اینباره داد. وی در ابتدا گفت که با توجه به اتفاقات رخ داده، می‌داند که در حال حاضر شخصیت چندان محبوبی نیست و در ادامه گفت:

غیر ممکن است که من بتوانم تمام جزئیات را برای شما شرح بدهم و از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنم.

وی این توییت را در پاسخ به یکی از کاربران و در باره استودیوهای اصلی مایکروسافت منتشر کرده بود. پرس پلی، یکی دیگر از استودیوهای منصوب به مایکروسافت که در دانمارک واقع است چندی پیش به طور رسمی بسته شد و از طرف دیگر هنوز تعطیلی استودیو لاین‌هد به صورت قطعی مشخص نشده است. به علاوه با اینکه بازی Fable Legends دیگر منتشر نخواهد شد، اما نسخه آزمایشی آن تا اواخر ماه فروردین قابل بازی خواهد بود.

وی در ادامه گفت که مایکروسافت به ساخت مجموعه‌های جدید ادامه خواهد داد و افزود که می‌داند در حال حاضر و به دلیل اتفاقات اخیر در بین طرفداران زیاد محبوبیت ندارد اما نمی‌خواهد برای او دلسوزی کنند. چکیده‌ای از توییت‌های اسپنسر را در زیر می‌توانید ببینید:

ارائه تمام جزئیات واقعا غیرممکن است و من از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنم اما همینقدر بدانید که من به استودیوهای First Party خود متعهد هستم.

من به بازی‌های که استودیوهای First Party خودمان برروی کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کردند، افتخار می‌کنم. برنامه ما این است که مجموعه‌های خود را توسعه دهیم و مجموعه‌های جدیدی بسازیم.

من از شما متشکر هستم اما تقریبا مطمئن هستم که در حال حاضر من شخصیت چندان محبوبی نیستم (و دوست هم ندارم با گفتن این صحبت‌ها ترحم کسی را برانگیخته کنم)، اشتیاق گیمر‌ها بسیار قوی است.

نظرشما درباره صحبت‌های اسپنسر چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده