// چهار شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

بازگشت TMNT دهه ۱۹۸۰ به انیمیشن سریالی لاک‌پشت‌های نینجا

بر اساس جدیدترین اخبار، قرار است مجموعه انیمیشنی Teenage Mutant Ninja Turtles فلشبکی به دوران طلایی گذشته خود در دهه ۸۰ میلادی داشته باشد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

شبکه تلویزیونی Nickelodeon در اقدامی جالب اعلام کرده که در قسمت بعدی سریال انیمیشنی لاک‌پشت‌های نینجا، قرار است اتفاق‌های عجیبی رخ دهد و لاک‌پشت‌های مدرن امروزی، سفری به گذشته داشته و با لاک‌پشت‌های نینجای ۱۹۸۰ روبه‌رو شوند! در این اپیزود لئوناردو با صدا پیشگی ست گرین، رافائل با صدای شان آستین،داناتلو با صدای راب پالسون و مایکلنجلو با صدا پیشگی گرک سایپس همگی به گذشته رفته و با چهار برادر دهه ۸۰ میلادی خود روبه‌رو می‌شوند و در این بین اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. نکته جالب این قسمت در این است که چهار لاک‌پشت نینجای دهه ۸۰ هم با صدای صداپیشگان اصلی و قدیمی خود به این قسمت می‌آیند و این موضوع، باعث نوستالژیک شدن هر چه بیشتر قسمت جدید می‌شود. سام کلارک، راب پالسون (که در هر دو سری همکاری کرده)، بری گوردون و تازند کولمن به ترتیب صداپیشگی لئوناردو، رافائل، داناتلو و مایکلنجلو را بر عهده خواهند داشت.

در این قسمت بازگشت به گذشته لاک‌پشت‌های نینجا و پس از ملحق شدن ۸ لاک‌پشت (جدید و قدیم) به یکدیگر، همگی دوش‌به‌دوش هم به جنگ و مبارزه علیه کرنگ دشمن قدیمی و همیشگی خود و نیز سایر دشمنان جدید و شخصیت‌های منفی دیگر داستان می‌روند. در این میان و پس از فلش‌بک و رفتن به دنیای گذشته، لاک‌پشت‌های جدید از حالت سه‌بعدی و انیمیشنی مدرن خود، تبدیل به شکل قدیمی و دوبعدی کارتونی ( دهه ۱۹۸۰) می‌شوند! که خود این موضوع باعث ایجاد تنوع و جذاب‌تر شدن و نوستالژیک شدن دوچندان این قسمت از سریال لاک‌پشت‌های نینجا خواهد شد.

به شخصه برای این قسمت که قرار است ۲۷ مارچ (۸ فروردین) از کانال Nickelodeon پخش شود لحظه‌شماری می‌کنم. نظر شما در مورد فلش‌بک زدن به گذشته و حالت نوستالژیک این قسمت که قرار است به‌زودی پخش شود چیست؟

منبع: IGN

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده