// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

۱۱ ایده سفر از محل فیلم‌برداری بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵

سال ۲۰۱۵ یکی از سال‌های درخشان در صنعت و هنر سینما بود. در کنار جذابیت فیلم‌هایی نظیر بازگشته، مکس دیوانه، شبح و جنگ ستارگان، لوکشین فیلم‌برداری آن‌ها از نقاط قوت و  جالب توجه آن‌ها است. سایت کجارو در مقاله‌ای ۱۱ لوکیشن فیلم‌برداری جالب را معرفی کرده است.

به وجود آمدن انگیزه‌های سفر از گوشه گوشه‌ی زندگی انسان سرچشمه گرفته و شامل هنر به نمایش درآمده روی پرده‌ی نقره‌ای هم می‌شود. در سال ۲۰۱۵ شاهد درخشش برخی از شاهکارهای سینما در دهه اخیر بوده‌ایم. فیلم‌هایی نظیر جنگ ستارگان (Stars Wars: The Force Awakens) که رکوردشکنی‌هایی داشته است، دنیای ژوراسیک (Jurassic World) که درهفته اول پخش خود رکورد فروش را زد و تمام منتقدان را به تحسین وا داشت. شبح (Spectre) فیلم جدید سری محبوب جیمزباند با هنرنمایی دنیل کریگ که جزء فیلم‌های پرفروش بریتانیا به حساب می‌آید. همچنین فیلم‌های پر سر و صدایی مانند بروکلین (Brooklyn) و فیل علمی تخیلی اکس ماشینا (Ex Machina) با جلوه‌های ویژه مسحورکننده روی پرده سینماها رفت.

فصل جوایز به تازگی تمام شده و فیلم‌ها و هنرپیشه‌های برتر در مراسم گلدن گلوب، بفتا و اسکار مشخص شده‌اند. جای خالی جایزه‌ای برای انتخاب بهترین مکان فیلمبرداری در بین علاقه‌مندان به گردشگری و ماجراجویی حس می‌شود. تاثیری که لوکیشن (Location) خوب روی فیلم و مخاطب می‌گذارد، بر کسی پوشیده نیست. در این مقاله مکان‌های فیلمبرداری برخی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ از صحرای نامیب در فیلم مکس دیوانه تا جزیره اسکای در فیلم مکبث معرفی می‌شوند.

 

برای مشاهده کامل مطلب ۱۱ ایده سفر از محل فیلم‌برداری بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ به کجارو مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده