نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

گرت بیل عکس روی کاور بسته‌الحاقی یورو ۲۰۱۶ بازی PES 2016 خواهد بود

کمپانی کونامی امسال و به مناسبت برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۱۶، بسته‌الحاقی مخصوصی برای بازی Pro Evolution Soccer 2016 عرضه خواهد که از تصویر «گرت بیل»، بازیکن تیم‌های رئال مادرید و تیم ملی ولز، در کاور و محتویات آن استفاده خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) در کشور فرانسه آغاز خواهد شد و قرار است براساس قوانین جدید ۲۴ تیم به جای ۱۶ تیم معمول در آن به رقابت با یکدیگر بپردازند. کمپانی Konami، امسال برنامه‌های زیادی برای پوشش رسمی این مسابقات دارد و به همین دلیل هم قرار است بسته‌الحاقی مخصوص آن را برای بازی PES 2016 خود منتشر کند. بسته‌ای که امروز مطلع شدیم بر روی کاور یا در محتویات آن مثل منو‌ها، از تصویر گرت بیل استفاده خواهد شد. ستاره وِلزی تیم رئال مادرید، که کاپیتانی تیم ولز را هم در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ برعهده خواهد داشت. اریک بلادینِریس، رییس بخش اروپایی بازی‌های فوتبال کونامی، با اعلام این خبر در مورد بیل گفت:

گرت بیل یکی از باارزش‌ترین بازیکنان فوتبال حال‌حاضر جهان است و ما خوشحال هستیم که از تصویر وی در محتویات یورو ۲۰۱۶ بازی PES 2016 استفاده خواهیم کرد. توانایی‌های وی، بیل را به بازیکنی کاملا مناسب برای بازی ما تبدیل می‌کند که قرار است مهم‌ترین رقابت بین تیم‌های اروپایی را در قالب بازی ویدیویی ارائه کند. به‌علاوه بیل همراه با تیم ملی ولز هم در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

دارندگان نسخه‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی  بازی می‌توانند محتویات مربوط به یورو ۲۰۱۶ را در تاریخ ۲۴ مارس (۵ فروردین) به صورت رایگان دریافت کنند. به‌علاوه نسخه‌ای از این بازی در تاریخ ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت ۹۵) به صورت فیزیکی برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد انتخاب گرت بیل به عنوان تصویر کاور این DLC چیست؟

منبع: VideoGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده