// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

بازی ریتمیک ایرانی «جعبه موسیقی» از استودیو مدریک منتشر شد

استودیو بازی‌سازی مدریک این روزها پر کار شده و به تازگی هم بازی «صفر تا صد: دنده آخر را منتشر کرده است. حالا مدریک یک بازی جدید و متفاوت به نام «جعبه موسیقی» در سبک ریتمیک منتشر کرده که در ادامه اطلاعات و تصاویر آن را مشاهده می‌کنید.

بازی‌های ریتمیک طی سال‌های اخیر در دنیا افولی مشهود داشته‌اند و به مانند سابق شاهد عرضه سالانه این دست بازی‌ها نیستیم، با این حال یک چنین سبکی طرفداران زیادی دارد و استودیو مدریک به این مسئله در ایران هم پی برده است. مدریک که سابقه‌ ساخت بازی‌های خوبی مانند «فوتکاردیا»، «خروس جنگی» و «صفر تا صد: دنده آخر» را دارد، بازی «جعبه موسیقی» را برای پلتفرم اندروید بر روی مارکت کافه بازار منتشر کرده است تا گیمرها با استفاده از گوشی‌های موبایل خود به راحتی به این بازی دسترسی داشته باشند.

جعبه موسیقی از مجموعه چندین ساز تشکیل شده، سازهایی که انتخاب آنها به دست گیمر است و می‌تواند آن‌ها را در یک قطعه‌ موسیقی مشهور بنوازد.

قطعات موسیقی بازی با توجه به بازار روز موسیقی کشور و هم‌چنین قطعات ماندگار موسیقی ایرانی به‌روز می‌شوند و نواختن آن‌ها با درجه‌های سختی مختلف دنبال می‌شود. در حال حاضر تعداد قطعات بازی محدود هستند؛ اما در آینده‌ی نزدیک، موسیقی بیشتری به بازی اضافه خواهد شد. یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز، مسابقات روزانه و رقابت با دیگر گیمرها بر سر بیشترین امتیاز کسب شده در هر ترانه است.

بازی «جعبه موسیقی» هم اکنون از طریق کافه بازار قابل دسترس است.

 

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده