نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

استودیو آوالانچ برروی نسخه پلی استیشن 4 بازی Rise of the Tomb Raider کار نمی کند

دیروز شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه کار ساخت نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Rise of the Tomb Raider بر عهده استودیوهای آوالانچ، سازنده بازی‌های Just Cause و Mad Max است اما به نظر می‌رسد این شایعه درست نبوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دیروز یکی از طرفداران بازی Rise of the Tomb Raider با بررسی کد‌های استفاده شده در صفحه فروشگاه رسمی بازی، به نکته جالبی پی برده بود که بر اساس آن نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر، که احتمالا اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد، توسط استودیو Avalanche ساخته می‌شود که جدید‌ترین بازی آن‌ها Just Cause 3 است. اما به نظر می‌رسد که وب‌سایتی که این کدها را آن دیده شده بود، فقط یک پورت از پورتال آنلاین بازی Just Cause بوده و چیز بیشتری نبوده است.

در اولین بخش کدهای فاش شده، در بخش لوگوی اصلی، کلمه ALT Tag و تریلری دیده می‌شود که هر دو مربوط بازی Just Cause 3 است، به علاوه یکی از کاربران وب‌سایت توییتر به شباهت‌های بسیار زیاد وب‌سایت فروش Just Cause و Rise of the Tomb Raider پی برده است.

به احتمال زیاد شخصی که وظیفه طراحی سایت را بر عهده داشته، فراموش کرده که تمام کدهایی که به بازی Just Cause 3 ربط داشت را پاک کند و به همین دلیل بوده که لوگو و نام استودیوهای آوالانچ در آن دیده می‌شد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که چه کسی وظیفه پورت جدیدترین نسخه از ماجراجویی‌های لارا کرافت را برروی کنسول پلی‌استیشن 4 بر عهده دارد اما اینگونه که از شواهد پیدا است، نیکسز سافت‌ور همانطور که وظیفه پورت بازی برروی ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی را بر عهده داشت، ساخت نسخه پلی‌استیشن 4 بازی کریستال داینامیکس را بر عهده دارد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ شما دوست دارید که چه شرکتی وظیفه ساخت بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4 را بر عهده بگیرد؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده