// سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

۶۱ درصد از کاربران ایکس باکس وان خواهان بازی Sunset Overdrive 2 هستند

حدود ۲ سال است که از انتشار بازی سوم شخص Sunset Overdrive، محصول اینسامنیاک گیمزمی‌گذرد. اکنون با توجه به آماری که از کاربران در رابطه با چند بازی گرفته شده، ۶۱ درصد کاربران کنسول ایکس‌باکس وان خواهان نسخه‌ی جدید از این بازی هستند. با زومجی همراه باشید.

شاید اینطور به نظر برسد که انحصاری بودن یک بازی، به عنوان نقطه‌ی ضعفی برای آن تلقی می‌شود، اما در حقیقت اینطور نیست و بسیاری از بازی‌های موفق در ابتدا و چه بسا برای همیشه بصورت انحصاری ساخته شده‌اند. یکی از بازی‌های انحصاری و متفاوت ایکس‌باکس وان، بازی Sunset Overdrive، ساخته‌ی کمپانی اینسامنیاک گیمز است که در سال ۲۰۱۴ توسط مایکروسافت منتشر شد.

کمپانی Insomniac Games، هنوز اطلاعاتی از پروژه‌ی بعدی خود منتشر نکرده و کاربران امید دارند که این پروژه Sunset Overdrive 2 باشد

بازی Sunset Overdrive در کنار نقاط قوت و تحسین‌هایی که به دنبال داشت، طبیعتا نقاط ضعف و انتقاداتی نیز در پی داشت. این بازی را می‌توان یک بازی متنوع و شوتری غرق در رنگ و لعاب دانست که برای مدتی هر چند کوتاه قادر است شما را از دنیای خشن و پر از خون و کشتار اول شخصی‌های خارج کند و حس تازه‌ای را برایتان رقم بزند. جالب است بدانید که بسیاری از کاربران ایکس‌باکس وان خواهان ادامه یافتن این بازی هستند به طوری که در یک نظر سنجی از میان این کاربران، ۶۱ درصد آنان خواهان ادامه یافتن این بازی و ساخته شدن نسخه‌ای جدید از آن شده‌اند.

در عین حال، ۲۷ درصد دیگر از این کاربران خواهان قسمت بعدی بازی پر جزییات و خوش گرافیک، اما نه چندان موفق Ryse: Son of Rome هستند و همچنین تعداد کم ۴ درصدی از کاربران نیز خواهان نسخه‌ی بعدی بازی D4: Dark Dreams Don't Die شده‌اند. این آمار را در زیر مشاهده می‌کنید:

• بازی Sunset Overdrive با رای ۶۱ درصد

• بازی Ryse با رای ۲۷ درصد

• بازی Ori and The Blind Forest با رای ۸ درصد

• بازی D4: Dark Dreams Don’T Die با رای ۴ درصد

طبق جمله‌ی معروف فیل اسپنسر، سرپرست بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، چیز‌های خوب می‌توانند مجددا تکرار شوند، می‌توان امیدوار بود که بازی Sunset Overdrive 2، اینبار نه فقط برای ایکس‌باکس وان، بلکه برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 نیز ساخته و عرضه شود. ناگفته نماند که رقابتی نیز در این بین وجود دارد. بطوری که کمپانی Insomniac Games، سازنده این بازی، روابط بسیار خوبی نیز با کمپانی پلی‌استیشن دارد و حتی در ساخت یکی از بازی‌های انحصاری این کنسول با نام Infamous مشارکت داشته است. از این‌ رو احتمال دارد که اگر بازی Sunset Overdrive 2 ساخته شود، برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز در نظر گرفته شود. اگرچه در خبری دیگر که پیش‌تر در زومجی خوانید، گفته شده که این بازی هیچ‌گاه برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه نخواهد شد. همچنین در مطلبی دیگر بخشی از سخنان فیل اسپنسر در مورد این بازی را مطالعه کردید.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ شما جزو کدام یک از ۴ دسته‌ی ذکر شده هستید و به چه بازی رای می‌دهید و چرا؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده