نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

نسخه پلی استیشن 4 بازی Rise of the Tomb Raider توسط سازندگان Just Cause 3 ساخته می شود

در حالی که توسعه نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس بازی Rise of the Tomb Raider برعهده استودیو کریستال داینامیکس بود، به نظر می‌رسد که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی توسط استودیو آوالانچ، سازنده Just Cause 3 و Mad Max، در حال ساخت است. با زومجی همراه باشید.

بازی Rise of the Tomb Raider، جدید‌ترین نسخه از ماجراجویی‌های لارا کرفت، سال ۲۰۱۵ برای ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شد و اوایل سال ۲۰۱۶ هم نسخه رایانه‌های شخصی آن در اختیار طرفداران قرار گرفت که استودیو Crystal Dynamics وظیفه ساخت این نسخه‌ها را برعهده داشت. با این حال اخیرا یکی از کاربران با بررسی کد‌های استفاده شده در صفحه فروشگاه رسمی بازی، به نکته جالبی پی برده است که بر اساس آن نسخه پلی‌استیشن 4 این اثر، که احتمالا اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد، توسط استودیو Avalanche ساخته می‌شود که جدید‌ترین بازی آن‌ها Just Cause 3 است. در ادامه می‌توانید تصویری از این کد‌ها را مشاهده کنید:

تامب رایدر

اگر به خط اول این تصویر دقت کنید، نام استودیو آوالانچ در آن دیده می‌شود. البته نمی‌توان این مورد را به عنوان تاییدی برای ساخته شدن نسخه پلی‌استیشن 4 توسط این استودیو قلمداد کرد و باید منتظر توضیحات رسمی کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی، در مورد آن باشیم. آوالانچ پس از عرضه بازی خوب Just Cause 3، در حال توسعه بسته‌های الحاقی آن است و سه DLC هوا، زمین و دریا را برای بازی در نظر گرفته است.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

Rise of the Tomb Raider یکی از بهترین بازی‌های سال گذشته بود که نسخه نسل هشتمی آن نمره عالی ۹ و نسخه نسل هفتمی آن هم نمره ۸/۵ را در بررسی زومجی دریافت کردند. به‌علاوه این اثر چندی پیش توانست جایزه بهترین نویسندگی در بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۵ را هم دریافت کند.

نظر شما در مورد ساخته شدن نسخه پلی‌استیشن 4 بازی توسط استودیو آوالانچ چیست؟

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده