// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

جان اسنو در فصل ششم سریال Game of Thrones حضور خواهد داشت، اما به چه صورت؟

حضور کیت هرینگتون یا همان Jon Snow محبوب سریال Game of Thrones در فصل ششم این سریال تقریبا قطعی شده است. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

توجه: این خبر بخش‌های زیادی از داستان را فاش می‌کند.

کیت هرینگتون بازیگر بریتانیایی سریال جذاب و پربیننده بازی تاج و تخت در مصاحبه‌ای که چندی پیش با خبرنگار وب‌سایت Time Out داشته، اخبار مبنی بر حضور خود در فصل ششم این سریال را به صورت علنی تایید کرده و اعلام کرده که در این فصل، در نقش مرده دیده خواهد شد و بر خلاف بسیاری که گمان می‌کنند او زنده خواهد شد و به زندگی باز خواهد گشت، او کماکان مرده باقی خواهد ماند! وی در ادامه می‌گوید:

ببینید، من دیگر در سریال حضور ندارم. من فقط سکانس‌هایی از دوران پس از مرگ جان اسنو را فیلم‌برداری کرده‌ام که در آن‌ها شاهد جان اسنوی مرده خواهید بود، و بله می‌دانم که تا چه مدت و چند قسمت به همان صورت فقید حضور خواهم داشت اما فعلا چیزی نمی‌گویم.

در ماه اکتبر (آبان) ۲۰۱۴ مشخص شد که سریال بازی تاج و تخت تا فصل هفتم هم (حداقل) ادامه خواهد داشت، اما این لزوما به این معنی نیست که تمامی شخصیت های حاضر قرار است زنده بمانند و از این بازی خطرناک جان سالم به‌در ببرند! و این موضوع در مورد بسیاری از شخصیت‌های قبلی این سریال صادق بوده است، نتیجتا جان اسنو هم می‌تواند میرا باشد و از بین شخصیت‌های پرشمار این مجموعه حذف شود (هر چه‌قدر هم که این موضوع باب میل ما نباشد). کیت هرینگتون مهر ماه امسال چندین بار در صحنه فیلم‌برداری فصل ششم Game of Thrones دیده شده بود و در این خصوص اعلام کرده که در قسمت‌هایی از فصل جدید، جان اسنو بازگشت (فلش‌بک)هایی به گذشته خواهد داشت و شاید یکی از دلایل حضور مداوم او در صحنه فیلم‌برداری فصل جدید به‌خاطر همین موضوع باشد. به هر حال، زمان زیادی تا به سر رسیدن انتظارها باقی نمانده  و فصل ششم بازی تاج و تخت از هفته اول اردیبهشت ۹۵ پخش خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این صحبت‌های هرینگتون همه ماجرا است یا اینکه با اتفاق‌های دیگری روبه‌رو خواهیم شد. نظر شما چیست؟ بازگشت جان اسنو به‌چه صورت خواهد بود؟

منبع: Ign.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده