نویسنده: معین کلهری
// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

شمار بازیکنان Rocket League در ایکس‌باکس وان از مرز یک میلیون نفر گذشت

با استناد به آخرین اطلاعات رسمی از جانب استودیو Psyonix، بازی Rocket League که ماه گذشته بر روی ایکس‌باکس وان منتشر شد، هم‌اکنون بیش‌تر از یک میلیون نفر بازیکن در این کنسول دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

سایانیکس، سازنده بازی مستقل و بسیار موفق Rocket League، امروز و طی ارسال توییتی در صفحه شخصی این اثر، با اعلام  این خبر که شمار بازیکنان این بازی از مرز یک میلیون نفر بر روی کنسول ایکس‎باکس وان گذشته است، اعجاب همگان را برانگیخت:

بله! شمار بازیکنان راکت‎لیگ در ایکس‎باکس وان، به یک میلیون نفر رسید. از شما خیلی ممنونیم که همواره ما را حمایت می‎کنید.

Rocket League_798345

بازی مذکور که متعاقب یک سبک کاملاً منحصر به‎فرد است، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و  تا به‎حال ۷۰ میلیون دلار برای دست‎اندر‎کارانش درآمد داشته است. راکت لیگ، یکی از معدود آثار قابل احترامی است که برای تجربه‎اش در بخش چندنفره نیاز نیست یک حرفه‎ای تمام‎عیار باشید و به راحتی قابل انجام است. البته، وضعیت سرورهای اثر یادشده در این کنسول هم در محبوبیت آن، بی‎تاثیر نبوده است.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شمار بازیکنان Rocket League به ۱۲ میلیون نفر رسید؛ همچنین این اثر در لیست فروش سالیانه استیم در سال گذشته نیز توانست رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد و به فروشی حدود ۲ میلیون نسخه دست پیدا کند.

بازی Rocket League در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ و ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) برای ایکس‌باکس وان عرضه شد. این بازی همچنین در جوایز بهترین بازی‌های سال زومجی نیز توانست بهترین بازی مستقل سال لقب بگیرد. شما چه فکری می‎کنید؟ نظرات خودتان را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Attack of the fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده