// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

فیلم سینمایی Gambit از تقویم اکران های آینده کمپانی فاکس حذف شد

در حدود دو ماه قبل کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که ساخت فیلم گامبیت (Gambit) در ماه مارس سال ۲۰۱۶ (اردیبهشت ۱۳۹۴ تا فروردین ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم که پیش از این بهار سال ۲۰۱۷ اعلام شده بود، هم‌اکنون دچار تغییر و تحول شده است. با زومجی همراه باشید.

با استناد به خبر منتشر شده در وب‌سایت کامیک بوک ریسورسز، فیلم گامبیت که پیش از این قرار بود در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۱۶ (۱۶ مهر ۱۳۹۵) اکران شود، به تاریخی نامعلوم موکول شد.

از زمان آغاز پروژه ساخت فیلمی فرعی از سری مردان ایکس و با محوریت شخصیت گامبیت، این پروژه همواره با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کرده است. در مراحل اولیه تولید فیلم گامبیت روپرت ویات، اولین کارگردان در نظر گرفته شده، از این پروژه کناره‌گیری کرد و مدتی روند ساخت این فیلم را به تعویق انداخت. اما پس گذشت چند ماه کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که داگ لیمن، کارگردان فیلم‌ لبه فردا (Edge of Tomorrow) سکانداری فیلم گامبیت را بر عهده خواهد داشت. همچنین فیلم Alien: Covenant جایگزین فیلم گامبیت در جدول زمان‌بندی اکران شد.

کمپانی فاکس قرن بیستم علاوه بر اعلام تاخیر در اکران فیلم گامبیت، خبر از اکران دو فیلم مشترک با کمپانی مارول در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) و  ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) داد. انتظار می‌رود دومین فیلم شخصیت ددپول یکی از این دو پروژه باشد.

شخصیت گامبیت به مانند شخصیت ددپول یکی از ابرقهرمانان فرعی از سری مردان ایکس است که برای اولین بار در کمیک The Uncanny X-Men محصول سال ۱۹۹۰ معرفی شد. همچنین این شخصیت حضوری کوتاه در فیلم X-Men Origins Wolverine با بازی تیلور کیتس داشته است. از بازیگران فیلم گامبیت می‌توان به چنینگ تاتوم (گامبیت) و لی سیدو (بلا دونا بودرو) اشاره کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده