// دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

فیلم جدید سری Jump Street مشترک با سری Men In Black خواهد بود

در حدود دو سال پیش استودیو کلمبیا پیکچرز اعلام کرد که سومین فیلم از سری فیلم‌های Jump Street تحت عنوان  23Jump Street در حال ساخت است. با این وجود تاکنون جزئیاتی از این فیلم ارائه نشده است. حال بر طبق گزارش وب‌سایت ورایتی فیلم 23Jump Street یک محصول مشترک با سری Men in Black خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

صنعت سینما در سال ۲۰۱۲ شاهد اکران اولین فیلم از سری فیلم‌های Jump Street با نام 21Jump Street بود. پس از گذشت حدود دو سال استودیو کلمبیا پیکچرز دومین فیلم از این سری را با نام 22Jump Street اکران کرد.دو فیلم اول این سری هم از نظر منتقدین و هم در میزان فروش عملکرد نسبتا موفقی داشته‌اند. با این‌ حال پس از گذشت سه ماه از اکران فیلم  یعنی 22Jump Street در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۹ شهریور ۱۳۹۳) ساخت سومین فیلم سری Jump Street تایید شد. در آخرین ماه از سال ۲۰۱۴ و با هک شدن سیستم‌های سونی، شایعه‌ای مبنی بر ساخت فیلمی مشترک بین سری Jump Street و سری Men in Black در فضای مجازی پخش شد.  از این زمان فیلم 23Jump Street به مدت هشت ماه در سکوت کامل خبری به سر برد تا در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۱۵ (۱۶ مرداد ۱۳۹۴) اعلام شد که فیل لرد و کریستوفر میلر این فیلم را به دلیل تداخل با فیلم شخصیت هان سولو از سری جنگ ستارگان، کارگردانی نخواهند کرد و تنها وظیفه نگارش فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی را بر عهده خواهند داشت.

با این‌ حال برطبق مذاکرات انجام شده بین استودیو کلمبیا پیکچرز و  جیمز بابین، کارگردان فیلم‌ Muppets Most Wanted، وی کارگردانی سومین فیلم سری Jump Street و مشترک با سری Men in Black را کارگردانی خواهد کرد. فیلم‌نامه اولیه فیلم 23Jump Street به تایید کمپانی سونی رسیده است و عوامل ساخت امیدوارند که مراحل ساخت این فیلم در ماه ژوئن ۲۰۱۶ (مرداد تا شهریور ۱۳۹۵) آغاز شود.

سری فیلم‌های Jump Street روایتگر ماموریت‌های مورتون اشمیت (جونا هیل) و گرگ جنکو (چنینگ تیتوم) دو مامور مخفی سازمان پلیس آمریکا است.در اولین فیلم این سری شاهد تلاش‌های اشمیت و جنکو در جهت حل پرونده پخش مواد مخدر در یکی از دبیرستان‌های ایلات متحده هستیم. و در فیلم 22Jump Street شاهد نابودی باند پخش مواد مخدر در مراکز آموزشی آمریکا بدست این دو مامور هستیم. در مجموع بودجه ساخت دو فیلم اول سری  برابر با ۱۰۷ میلیون دلار بوده است که فیلم 22Jump Street با ۶۵ میلیون دلار بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده است. همچنین این سری به میزان ۵۳۲/۹۱۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته است که دومین فیلم این سری با فروشی معادل با ۳۳۱ میلیون دلار در حدود ۱۲۰ میلیون دلار بیشتر از فیلم 21Jump Street فروش داشته است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده