// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

خالق Super Mario از فیلم‌ و بازی های مورد علاقه خود در سال ۲۰۱۵ می گوید

شیگرو میاموتو، خالق ماریو و زِلدا، دو بازی ویدیویی محبوب در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود از علاقه‌ی خود به فیلم Star Wars VII: The Force Awakens و بازی Splatoon در سال ۲۰۱۵ گفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شیگرو میاموتو، یکی از سرشناس‌ترین خالقان بازی‌های ویدیویی حال حاضر جهان در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود با گیم‌ اینفورمر از فیلم‌ مورد علاقه‌ی خود در سال ۲۰۱۵ سخن گفته است. طبق گفته‌‌ی میاموتو، هرچند سه‌گانه پیش‌درآمد  جورج لوکاس مورد پسند وی نبوده، با این حال ظاهرا The Force Awakens، تازه‌ترین فیلم اکران شده از مجموعه Star Wars جای خود را در میان لیست مورد علاقه‌های میاموتو در سال ۲۰۱۵ محکم کرده است.

میاموتو در مصاحبه خود به گیم‌ اینفورمر گفت:

در سال گذشته فیلم‌های خوب بسیاری وجود داشت. Star Wars یکی از این فیلم‌های است که من قصد صحبت در مورد آن را دارم زیرا در ابتدا بسیار نگران این فیلم بودم. من واقعا از تماشای سه فیلم اصلی لذت می‌بردم اما آنها به مرور شروع به استفاده بیشتر از CG و گرافیک‌های کامپیوتری کردند. به همین دلیل من بعد از مدتی تماشای فیلم‌های Star Wars را متوقف کردم ... به عنوان یک خالق، من واقعا به توانایی‌های آنها برای روبرو شدن با این چالش و همچنین برگرداندن احساساتی که مردم در اولین فیلم آن را تماشا کرده بودند، احترام می‌گذارم. من واقعا از بازگشت برخی از بازیگران فیلم چهارم بعد گذشت این همه سال خوشحال هستم، به عنوان یک طرفدار این یک فیلم واقعا عالی بود.

گیم‌اینفورمر در مصاحبه‌ی خود نظر شیگرو میاموتو را در رابطه با برترین بازی سال ۲۰۱۵ نیز جویا شده است. میاموتو در این رابطه گفت:

بازی‌های زیادی را تجربه نکردم با این حال دو بازی ویدیوی که واقعا باعث خوشحالی من شد اول Splatoon بود که تیم بسیار جوانی برروی آن کار می‌کرد. به خصوص در بازار ژاپن؛‌ آنها توانستند سبک جدیدی از تیراندازی را معرفی کنند. اثر بعدی Super Mario Maker بود که آقای تاکاشی تِزوکا روی آن کار می‌کردند. ما شاهد آن بودیم که بسیاری از پدرها به همراه فرزندانشان این بازی را تجربه می‌کنند. این به واقع باعث خوشحالی من می‌شود.

میاموتو در ادامه گفت:

هدف ما همیشه تلاش برای ساخت بازی‌هایی است که به مدت دو سال فروش کنند. اگر ما بتوانیم این کار را انجام دهیم، ما زمان خود را روی بازی بعدی می‌گذاریم.

دیدگاه شما در رابطه با بازی و فیلم مورد علاقه میاموتو چیست؟ به نظر شما در آینده شاهد بازی‌هایی بهتری در سبک تیراندازی از شرکت نینتندو خواهیم بود؟

منبع: DestrucToid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده