نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

جوزف گوردون لویت از فیلم Sandman کناره گیری کرد

جوزف گوردون لویت، بازیگر و کارگردان معروف که قرار بود علاوه بر کارگردانی فیلم The Sandman در آن به ایفای نقش نیز بپردازد، از این پروژه کناره‌گیری کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مجموعه کمیک‌های شرکت ورتیگو که زیرمجموعه‌ای از کمپانی معروف دی‌سی است، به دلیل داستان‌های خاصش منبع الهام بسیار خوبی برای فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. چندی پیش اعلام شد که کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلمی از روی کتاب‌های مرد شنی (The Sandman) بسازد که قرار بود جوزف گوردون لویت علاوه بر کارگردانی، در آن نیز به ایفای نقش بپردازد. امروز اما Gordon-Levitt با انتشار پستی در حساب رسمی فیسبوک خود اعلام کرد که از این پروژه خارج شده است. وی در این پست خود گفت که تصمیم کمپانی برادران وارنر مبنی بر واگذاری وظیفه ساخت فیلم به استودیو فرعی نیولاین، در تصمیم او بی‌تاثیر نبوده است.

در ادامه او افزود به این نتیجه رسیده که ایده‌های وی با نیولاین در یک مسیر نبود و به همین دلیل او تصمیم گرفته که از پروژه کناره‌گیری کند. هنرپیشه فیلم‌های The Dark Knight Rises و Looper در انتها افزود که بهترین آرزوها را برای عوامل فیلم دارد.

به احتمال بسیار زیاد، یکی دیگر از دلایل کناره‌گیری لویت از پروژه، ورود اریک هایزرر برای دست بردن در فیلمنامه فیلم بود. بنا به گزارشات منتشر شده، او قصد داشت که با ویرایش کردن فیلمنامه نوشته شده توسط دیوید گویر، این فیلم را به یک سه‌گانه تبدیل کند و این مسئله با برنامه‌ای که لویت در سر داشت، در تضاد بود. هایزرر پیش از این تجربه نوشتن فیلمنامه فیلم‌های «کابوسی در خیابان الم» و پیش‌درآمد فیلم Thing را در کارنامه خود داشته است.

فیلم The Sandman با اقتباس از کتابی به همین نام به قلم نیل گایمن در حال ساخت است و تمرکز اصلی آن برروی مورفیوس، لرد رویاها است. این مجموعه دارای المان‌های فانتزی، ترسناک و اسطوره‌ای است. خود گایمن به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم در این پروژه حضور دارد.

منبع:‌ IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده