نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

فرانک میلر:‌ بتمن در فیلم ساخته آرنوفسکی مجرمین را شکنجه می کرد!

مدتی پیش قرار بود که درن آرنوفسکی، کارگردان فیلم قوی سیاه (Black Swan) با همکاری فرانک میلر فیلمی با محوریت شخصیت بتمن بسازند که ساخت فیلم لغو شد. میلر، اطلاعات جدیدی از آن فیلم ارائه کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

فرانک میلر، نویسنده صاحب سبک کمیک‌های بتمن، قرار بود با دارن آرنوفسکی، یکی‌دیگر از افراد صاحب سبک اینبار در صنعت سینما، فیلمی با محوریت شخصیت بتمن بسازند که این پروژه به سرانجام نرسید. اخیرا میلر در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت هالیوود ریپورتر انجام داده، اطلاعات جدیدی از این فیلم ارائه کرده است. وی گفته که آرنوفسکی قصد داشته که تغییرات بنیادینی در این شخصیت بدهد. از جمله این تغییرات، عوض شدن روش او به این صورت بوده که بتمن آرنوفسکی، مجرمین را شکنجه می‌کرد و همچنین به ثروت پشت کرده بود و در خیابان‌ها زندگی می‌کرد:

آن پروژه، اولین باری بود که من با شخصی کار می‌کردم که دیدگاهش نسبت به شخصیت بتمن از من تیره‌تر بود. بتمن من، برای او بسیار شخصیت نجیبی بود. ما خیلی در اینباره با هم بحث کردیم و من به او می‌گفتم بتمن این کارها را نمی‌کند و کسی را شکنجه نمی‌دهد.

در ادامه میلر گفت او و آرنوفسکی برروی یک فیلمنامه نیز کار کردند و حتی حقوق بسیار خوبی هم گرفتند اما کمپانی برادران وارنر فیلمنامه آنها را دوست نداشت:

کمپانی برادران وارنر فیلمنامه را خواند و اعلام کرد که ما علاقه‌ای به ساخت نسخه این چنینی نداریم. مدیر این کمپانی به ما گفت که من فیلم بتمنی می‌خواهم که بتوانم فرزندم را به تماشای آن ببرم و این فیلم اصلا اینگونه نیست.

|

 

یکی دیگر از مشکلات احتمالی این فیلم، نبود گجت‌های مختلف برای بتمن بود و این مسئله باعث بروز مشکلاتی در بازاریابی فیلم می‌شد:

در این فیلم اصلا از گجت‌های معروف بتمن خبری نبود. حتی بت‌موبیل هم یک ماشین ساده بود. بتمن در این فیلم از بچگی به ثروت پشت کرده بود و تصمیم گرفته بود در خیابان زندگی کند. دلیل این کار وی هم این بود که بتواند درک کند مردم با چه سختی و زجری زندگی می‌کنند. او با دست خودش در یک بخش خالی شهر یک بت‌کیو ساخته بود و لباسش را نیز خود از یک تکه پارچه درست کرده بود و قصد داشت که با مجرمین و پلیس فاسد بجنگد.

جدیدترین فیلم با حضور بتمن که هایپ بسیار زیادی نیز پیرامون آن وجود دارد، چندی دیگر کار اکران خود را آغاز خواهد کرد. در آن فیلم بن افلک ایفای نقش بتمن را بر عهده دارد.

نظر شما درباره این پروژه لغو شده چیست؟ آیا شما دوست دارید که فیلمی با این فضای تیره و تار از شوالیه شنل‌پوش ببینید؟

منبع:‌ Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده