// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بازی Hitman به صورت کامل از دایرکت ایکس 12 پشتیبانی خواهد کرد

در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از قسمت اول بازی Hitman، ظاهرا تازه‌ترین ساخته‌ی آی اُ اینتراکتیو در هنگام انتشار به صورت کامل از تکنولوژی دایرکت‌ایکس 12 برروی رایانه‌های شخصی پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با آغاز رویداد PC Gamer Weekender اکنون شاهد درز برخی اخبار جالب در رابطه با بازی‌های رایانه‌های شخصی هستیم. طبق گزارشات منتشر شده از نسخه دمو نمایش داده شده از Hitman در این رویداد، تازه‌ترین ساخته‌ی IO Interactive به طور کامل از دایرکت‌ایکس 12 در هنگام انتشار پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه اسلایدی از این رویداد منتشر شد که ویژگی‌های تازه‌ترین API را لیست کرده است.

به لطف دایرکت ایکس 12با توجه به بهتر شدن پشتیبانی از multithreading (چند نخی) و همچنین افزایش راندمان برای دستورالعمل‌های CPU-Bound انتظار راندمان بهتری را داریم.

hitman هیتمن مامور 47 directx 12

هرچند اسلاید فاش شده کمی تار به نظر می‌رسد با این حال دایرکت‌ایکس 12 ویژگی‌های زیر را به بازی می‌آورد:

  • چند نخی (multithreading) بهتر
  • افزایش راندمان در CPU bound
  • تجربه‌ی بهتر برای بازیکنان لپ‌تاپ
  • محاسبات آسنکرون در کارت‌های ای‌ام‌دی برای دستاورد‌های قابل توجه راندمانی
  • هرچند روزهای اولیه است اما ما به گسترش و بهبود تجربه دایرکت‌ایکس 12 در نسخه‌های آینده ادامه می‌دهیم

با توجه به آغاز پشتیبانی بازی Hitman از دایرکت‌ایکس ‌12 احتمالا این آغازی بر پشتیبانی سایر استودیوهای کمپانی اسکوئر انیکس برای استفاده از دایرکت‌ایکس 12 در بازی‌ها باشد. با این خبر خوشحال کننده باید انتظار راندمان بهتری را در جریان ماموریت‌های مامور 47 داشته باشیم. قسمت اول از بازی Hitman بزودی و در تاریخ ۲۱ اسفند برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. آی اُ اینتراکتیو مدتی قبل اعلام کرد که تازه‌ترین بازی Hitman به صورت اپیزودیک عرضه خواهد شد.

منبع: KitGuru


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده