نویسنده: wood patch
// یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر از فیلم کمدی Ghostbusters

کمپانی سونی پیکچرز، بالاخره تریلر فیلم کمدی Ghostbusters را منتشر کرد تا طرفدارن این سری زیبا و خاطره‌انگیز با تیم بازیگری جدید و فضای داستان آشنایی بیش‌تری پیدا کنند. برای مشاهده این تریلر زیبا، با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

اگر از طرفداران فیلم‌های ژانر وحشت با چاشنی طنز هستید، پس حتما قسمت‌های پیشین سری Ghostbusters را دیده‌اید یا دست کم با انیمیشن سریالی آن خاطرات فراوانی دارید که اولین قسمت آن در سال ۱۹۸۶ به نمایش در آمد و صدا و سیمای ایران نیز در چندین دوره اقدام به پخش آن کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که پُل فِیگ، کارگردان خوش‌نام و باسابقه هالیوودی در زمینه ساخت فیلم‌های کمدی، قصد دارد تا با سومین قسمت از مجموعه «شکارچیان شبح» و بهره‌گیری از یک تیم بازیگری جدید، لحظه‌های زیبای قسمت‌های اول و دوم را در یاد طرفداران، دوباره زنده کند.

در این تریلر، فضای فیلم با دانسته‌های ما از سری اندکی تفاوت دارد؛ صورت خشن‌ قسمت‌های پیشین، اکنون تمی رنگارنگ‌تر دارد؛ تعادل میان المان‌های وحشت، رمز و راز و طنز دست‌خوش تغییراتی شده و به‌طور کلی، فیلم جلوه تاریک خود را از دست داده است:

|

گروه بازیگران اصلی فیلم متشکل از ملیسا مک‌کارتی، لِزلی جُونز، کِیت مک‌کینون و کریستِن ویگ، بازیگران معروف طنرپیشه آثار هالیوودی است. از سایر بازیگران فیلم نیز می‌توان به کریس هِمسوُرث، مایکل ویلیامز و مَت والش اشاره کرد که نقش‌های فرعی را بر عهده خواهند داشت.

داستان کلی سری فیلم‌های Ghostbusters درباره یک گروه از فرا-روانشناسان است که شغل و زندگی آن‌ها، پیرامون به دام انداختن اشباح می‌چرخد. این گروه چهار نفره در دو قسمت پیشین متشکل از وِنکمَن (با بازی بیل ماری)،  اِستانز (دَن آیکورد)،  اِسپنگلر (هارولد رامیس) و زِدِمور (با بازی اِرنی هادسون) بود. اولین قسمت از این فیلم را کمپانی کلمبیا پیکچرز در سال ۱۹۸۴  اکران کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد. این فیلم توانست با فروش جهانی۲۹۰ میلیون دلار موفق‌ترین فیلم آن سال و یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمدی دهه‌ی  ۸۰ لقب بگیرد. موفقیت قسمت اول فیلم باعث شد یک سری از کامیک بوک‌ها، بازی‌های ویدئویی و سریال‌های تلویزیونی هم بر اساس داستان آن ساخته شود.

قسمت سوم سری فیلم‌های Ghostbusters، در تاریخ ۱۵ جولای ۲۰۱۶ (۲۵ تیر ۱۳۹۵) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

منبع: Comic Book


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده