// شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

ساخت ادامه فیلم Suicide Squad، پیش از اکران قسمت اول تایید شد

شنیدن اخبار به ظاهر عجیب و چه بسا جالب در دنیای سینما تقریبا امری طبیعی است، به خصوص اگر خبر ساخت قسمت دوم یک فیلم پیش از اکران قسمت اول آن منتشر شود که برای فیلم جوخه‌ی انتحاری (Suicide Squad) این‌چنین است. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

فیلم مهیج جوخه‌ی انتحاری (Suicide Squad) با بازی ویل اسمیت، جرد لتو و بسیاری بازیگر دیگر، با موضوع همکاری یک گروه از خلافکاران حرفه‌ای برای انجام یک ماموریت فوق سری از طرف دولت است که منجر به حوادث متعددی برای آنان می‌شود. طبق زمانبندی، این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۵ (۴ ماه آگوست ۲۰۱۶) توسط سازنده آن یعنی برادران وارنر اکران شود. در خبری جالب که به تازگی مشخص شده، ساخت ادامه‌ی این فیلم یا بهتر است بگوییم قسمت دوم آن نیز تایید شده است. آن هم پیش از اکران قسمت اول که به نوبه‌ی خود می‌تواند جالب به نظر برسد!

بر اساس اخبار منتشر شده از وب‌سایت رپ، کمپانی برادران وارنر طرح و برنامه ریزی‌های لازم را برای همکاری دوباره‌ی ویل اسمیت، از بازیگران Suicide Squad و دیوید آیر، کارگردان این فیلم، انجام داده است و عملا ساخت دنباله و قسمت بعدی این فیلم را در دستور کار قرار داده است. همچنین طبق گزارش‌های این وب‌سایت، فیلم پلیسی هیجانی ویل اسمیت و جوئل ادگرتون با نام درخشان (Bright) را نیز دیوید آیر کارگردانی خواهد کرد. در حال حاضر وی و ویل اسمیت در حال برنامه ریزی هستند تا بتوانند تمامی مراحل فیلم درخشان را پیش از هر گونه شروعی برای ساخت ادامه‌ی فیلم قبلی یعنی جوخه‌ی انتحاری، به پایان برسانند و از تداخل زمانی جلوگیری کنند.

فیلم‌نامه و داستان فیلم Bright نوشته‌ی مکس لندیس است، کسی که در حال حاضر در حال نوشتن داستان مینی سریال کمیک Superman: American Alien است و از ساخته‌های پیشین یا در حال ساخت وی می‌توان به فیلم American Ultra  اشاره کرد که در آن جسی آیزنبرگ ایفای نقش می‌کند. آیر در حال حاضر مشغول پیدا کردن ناشر برای فیلم Bright است، اگرچه به احتمال قوی انتخابی به اندازه‌ی کمپانی برادران وارنر برای وی و فیلمش مناسب نخواهد بود. به این دلیل که این کمپانی روابط بسیار خوبی با شخص آیر و همچنین با ویل اسمیت دارد و در صورت برقراری این همکاری، کمپانی Warner Bros. خواهد توانست برنامه‌ریزی بهتر و مناسب‌تری برای این فیلم داشته باشد. می‌توانید در مطلبی دیگر از زومجی، پوستر‌های فیلم Suicide Squad را مشاهده کنید.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده