// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

نینتندو بازی Mini Mario and Friends Amiibo Challenge را معرفی کرد

نینتندو امروز در جریان رویداد Nintendo Direct، از Mini Mario and Friends Amiibo Challenge، بازی رایگان eShop این شرکت رونمایی کرد. مجسمه‌های آمیبو بعد از عرضه در سراسر جهان مورد توجه بسیاری از طرفداران نینتندو قرار گرفته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Mini Mario and Friends Amiibo Challenge، بازی تازه معرفی شده شرکت نینتندو به بازیکنان اجازه خواهد داد تا با استفاده از آمیبو های فیزیکی خود به محتوا و معماهای منحصر به فرد هر یک از فیگورها برروی Wii U و 3DS دسترسی پیدا کنند.

در این بازی با توجه به توانایی هر شخصیت آزاد شده، مراحل منحصر به فردی را به نسبت توانایی‌ها شاهد خواهیم بود. به عنوان مثال، شخصیت ماریو قادر است تا با گرفتن دیوار از مکان‌هایی که دسترسی مشکلی دارند، عبور کند.

Mini Mario and Friends Amiibo Challenge در تاریخ ۲۸ آوریل (۹ اردیبهشت ۱۳۹۵)‌برای دانلود از طریق eShop فعال می‌شود. تا زمان عرضه‌ی بازی شما می‌توانید با خرید آمیبو‌های جدید و دریافت کد دسترسی سریع، زودتر از سایرین در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵) بازی را آغاز کنید.

در خبری دیگر در رابطه با آمیبو‌ها، نینتندو  اعلام کرد که سری چهارم بازی Animal Crossing Amiibo Cards در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد ۱۳۹۵) عرضه می‌شود. به عنوان سومین موج انتشار فیگور‌های Animal Crossing، نینتندو فیگور Summer Outfit Isabelle (لباس تابستانی ایزابل) را برای عرضه در غرب تایید کرد. طرفداران آمیبو بدون شک از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد.

منبع: Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده