نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

شخصیت‌های جدید و بسته‌های الحاقی بازی Hyrule Warriors Legends معرفی شدند

نسخه 3DS بازی Hyrule Warriors Legends به زودی برای کشور‌های اروپایی و آمریکایی عرضه خواهد شد و نینتندو در جریان Nintendo Direct از محتویات جدید این نسخه و بسته‌های الحاقی آن رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Hyrule Warriors Legends سال گذشته برای کنسول Wii U عرضه شد و ماه گذشته هم نسخه 3DS آن در کشور ژاپن منتشر شد. با این حال نسخه‌های غربی بازی هنوز منتشر نشده‌اند و در تاریخ ۲۵ مارس (۶ فروردین ۹۵) در دسترس طرفداران کنسول 3DS قرار می‌گیرد. حال نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct که ساعاتی پیش برگزار شد، محتویات جدیدی را برای این بازی معرفی کرده است.

Nintendo برای این بازی چهار بسته‌الحاقی در نظر گرفته است که هم به صورت مجزا و هم در قالب Season Pass بازی در دسترس خواهند بود. البته افرادی که Season Pass را خریداری کنند، یک ظاهر مخصوص برای شخصیت گانوندورف خواهند داشت. افرادی که این بازی را برای کنسول 3DS خریداری کنند، یک کد دریافت خواهند کرد که با وارد کردن آن در نسخه Wii U می‌توانند تعدادی شخصیت رایگان از جمله لینکِل و تترا را دریافت کنند. به‌علاوه نسخه‌ای مخصوص از بازی هم از طریق فروشگاه گیم‌استاپ عرضه می‌شود که شامل یک دفترچه هنری ۱۶ صفحه‌ای است.

نینتندو همچنین یک شخصیت رایگان هم برای بازی معرفی کرده که همزمان با عرضه اولین DLC آن در دسترس قرار خواهد گرفت. این شخصیت مِدلی از سری Wind Waker خواهد بود و برای هر دو نسخه Wii U و 3DS عرضه می‌شود.

منبع: GameInfromer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده