نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

درآمد ۶۵۰ میلیون دلاری بخش Ultimate Team بازی های الکترونیک آرتز

بلیک یورگنسن، یکی از مدیران الکترونیک آرتز، اعلام کرد که بخش Ultimate Team بازی‌های ورزشی این کمپانی، سالانه تقریبا درآمدی معادل با ۶۵۰ میلیون دلار دارد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان کنفرانس سهام‌داران مورگان استنلی، بلیک یورگنسن، یکی از مدیران الکترونیک آرتز، اعلام کرد که درآمد بخش آلتیمیت تیم بازی‌های ورزشی این کمپانی از جمله FIFA، NHL و Maddern، مجموعا نصف درآمد این کمپانی از محتوای اضافه را شامل می‌شوند و با توجه به گزارش گیم‌اینداستری که پیش از این اعلام کرده بود این بخش از الکترونیک آرتز در حدود ۱/۳ میلیارد دلار درآمد سالانه دارد،‌ می‌توان نتیجه گرفت که درآمد بخش آلتیمیت تیم بازی‌های ورزشی کمپانی EA، چیزی در حدود سالیانه ۶۵۰ میلیون دلار است.

این درآمد فقط مربوط به بخش محتوای اضافی بازی‌های ورزشی EA می‌شود و در آن فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی‌های اصلی در نظر گرفته نشده است و این درآمد تقریبا با درآمد الکترونیک آرتز از بخش پرسود بازی‌های موبایل برابر است.

در ادامه این کنفرانس، یورگنسن افزود که محتوای اضافه که شامل Season Pass، بسته‌های الحاقی و نقشه‌های اضافی می‌شود مهمترین بخش تجارت دیجیتالی کمپانی الکترونیک آرتز است اما با توجه به ارقام ذکر شده در بالا، به نظر می‌رسد بخش آلتیمیت تیم بازی‌های ورزشی EA از همه بخش‌ها پرسودتر است.

از زمان معرفی Ultimate Team در بازی‌های مختلف، این بخش به سرعت در حال رشد است و بر طبق گزارشاتی که سالیانه توسط این کمپانی منتشر می‌شود، رشد سریع بخش آلتیمیت تیم بسیار قایل توجه است.

نظر شما درباره این بخش از بازی‌های ورزشی کمپانی EA چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده