نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

نسخه ریمستر شده بازی های Turok 1 و Turok 2 برای ایکس باکس وان عرضه می شود

استودیو نایت دایو سال گذشته نسخه بهبودیافته بازی‌های دایناسور محور Turok 1 و 2 را برای پی‌سی عرضه کرد و حال این استودیو خبر از عرضه این بازی‌های برای ایکس‌باکس وان داده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سری Turok یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های شوتر است که در آن گیمر باید با دایناسور‌های غول‌پیکر و بی‌رحم مبارزه کند. نسخه اول این بازی در سال ۱۹۹۷ با نام Turok: Dinosaur Hunter و نسخه دوم هم با نام Turok 2: Seed of Evil در سال ۱۹۹۸ عرضه شدند. استودیو Night Dive، سازنده این بازی‌ها، سال گذشته نسخه‌ای بهبودیافته (Remaster) از آن‌ها را برای رایانه‌های شخصی عرضه کرد که با استقبال خوبی از جانب طرفداران هم روبرو شد. حال این استودیو اعلام کرده که این نسخه‌ها را برای کنسول ایکس‌باکس وان هم عرضه خواهد کرد.

نایت دایو این خبر را با انتشار توییتی و در پاسخ به سوال یکی از طرفداران مبنی بر عرضه نسخه‌های کنسولی این بازی‌ها اعلام کرد و فقط هم از ایکس‌باکس وان نام برد. البته سازندگان اعلام کرده‌اند که امکان عرضه بازی‌ها برای پلتفرم‌های دیگر را نیز بررسی خواهند کرد؛ با این حال هنوز هیچ چیز در این مورد رسمی نیست.

نسخه‌های ریمستر شده قسمت‌های اول و دوم توراک، علاوه بر بهبود گرافیکی، شامل بهبود‌هایی در گیم‌پلی و بخش‌های دیگر نیز هستند. البته هنوز مشخص نیست که آیا نایت دایو دقیقا بازی‌های عرضه شده برای پی‌سی را برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد یا اینکه شاهد تفاوت‌هایی بین این دو نسخه خواهیم بود.

این بازی‌ها هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارند. به‌علاوه استودیو Night Dive علاوه بر این آثار، در حال توسعه نسخه‌ ریمستر بازی ‌System Shock و همچنین بازی جدید System Shock 3 نیز هست.

منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده