نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۶

در نسخه جدید ویندوز 10، کورتانا به ایکس باکس وان افزوده می‌شود

بر اساس اطلاعاتی که مایکروسافت در جریان کنفرانس بیلد ۲۰۱۶ ارائه کرد، دستیار صوتی کورتانا با آپدیت ویندوز 10 به کنسول ایکس‌باکس وان اضافه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت امروز رویدادی به نام بیلد ۲۰۱۶ را خاص توسعه‌دهندگان برپا کرد که در جریان آن اطلاعاتی در خصوص برنامه آتی شرکت ارایه داد. در این رویداد اخباری در خصوص نسخه جدید ویندوز ۱۰ ارایه شد که این نسخه در دستگاه‌های سری سرفیس‌ و ایکس‌باکس وان نیز اجرا می‌شود.

فیل اسپنسراز سوی مایکروسافت اطلاعاتی را در خصوص قابلیت‌های ایکس‌باکس وان در ویندوز ۱۰ جدید ارایه داد که همگی برای طرفداران و کاربران ایکس‌باکس وان جالب هستند. یکی از این ویژگی‌های جدید حضور دستیار صوتی کورتانا در نسخه جدید ویندوز ۱۰ در این کنسول بازی است. البته این تنها ویژگی نیست که در این نسخه سیستم عامل ایکس‌باکس وان شاهد آن هستیم اما یکی از بزرگترین قابلیت‌های این نسخه به حساب می‌آید. یکپارچه سازی ایکس‌باکس وان با دستیار مجازی (کورتانا) اقدامی بزرگ و وحدت‌بخش برای این کنسول به‌ حساب می‌آید و مایکروسافت از طریق آن سیستم عاملش را می‌تواند هرچه بیشتر یکپارچه سازد. هم‌چنین نفوذ کورتانا با سایر دستگاه‌های مایکروسافت، می‌تواند به توسعه‌ی اکوسیستم این شرکت کمک کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا وجود کورتانا در ایکس‌باکس وان را مفید می‌دانید؟

منبع: زومیت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده