نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

بسته الحاقی جدید بازی Call of Duty: Black Ops 3 فردا معرفی می شود

کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 3، اعلام کرد که فردا (۳۱ مارس-۱۲ فروردین) بسته‌الحاقی بعدی بازی را معرفی خواهد کرد. این کمپانی همچنین بسته Awakening را برای پلی‌استیشن 3 تایید کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

طبق اعلام رسمی کمپانی Activision، در تاریخ ۱۲ فروردین استودیو تری‌آرک بسته‌الحاقی بعدی بازی Call of Duty: Black Ops 3 را رسما معرفی و اطلاعاتی اولیه از آن ارائه خواهد کرد. این بسته هنوز اسم مشخصی ندارد و معلوم نیست که چه محتویاتی را به بازی اضافه خواهد کرد؛ با این حال پیرو قرارداد اکتیویژن با سونی، ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 و پس از آن با فاصله‌ای یک ماهه برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد.

بسته‌الحاقی قبلی Black Ops 3 با نام Awakening ابتدا در ماه فوریه (بهمن) برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و یک ماه بعد برای کاربران ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شد. اکتویوژن همچنین ضمن اعلام تاریخ معرفی بسته‌الحاقی بعدی، اعلام کرد که بسته Awakening در ماه آوریل () برای کنسول پلی‌استیشن 3 هم عرضه خواهد شد. البته هنوز خبری مبنی بر انتشار این DLC برای ایکس‌باکس 360 منتشر نشده است. این بسته ۴ نقشه جدید به بخش چندنفره و یک نقشه هم به قسمت «زامبی» اضافه می‌کند.

در مجموع ۴ بسته‌الحاقی برای Black Ops 3 عرضه خواهد شد که Awakening اولین آن‌ها بود؛ این بسته‌ها را می‌توان به صورت جداگانه یا با خرید Season Pass پنجاه دلاری بازی دریافت کرد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده