نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۵

نقشه بازی Far Cry Primal شباهت عجیبی به Far Cry 4 دارد

Far Cry Primal یک نسخه فرعی از مجموعه تیراندازی اول‌شخص شرکت یوبیسافت (Ubisoft) است که احتمالا برای پر کردن فاصله زمانی بین شماره‌های چهارم و پنجم این سری ساخته شده؛ با این حساب نباید از شباهت‌های این بازی با قسمت قبلی مجموعه شگفت‌زده شویم.

بر اساس نکته جالبی که وبسایت Gamepressure آن را کشف کرده است، نقشه بازی Far Cry Primal شباهت‌های زیادی با نقشه Far Cry 4 دارد. یک منبع نزدیک به یوبیسافت این موضوع را تایید کرده و گفته است که سازندگان Far Cry Primal از ویژگی‌های جغرافیایی Far Cry 4 برای طراحی نقشه بازی‌شان استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید شباهت‌های نقشه این دو بازی را در تصاویر به خوبی مشاهده کنید. تصویر سمت چپ نقشه Far Cry Primal را نشان می‌دهد و سمت راستی مربوط به Far Cry 4 است.

Far-Cry-Primal-Far-Cry-4

بازی Far Cry Primal در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۱۳۹۴) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد و یک هفته بعد نیز روی رایانه‌های شخصی به انتشار رسید. این بازی در دوره تاریخی ۱۰٫۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح جریان دارد و برای اولین بار در بین بازی‌های این مجموعه، مکانیزم رام کردن حیوانات را به نمایش می‌گذارد. یوبیسافت یک روز پس از انتشار Far Cry Primal یک بروزرسانی برای آن منتشر کرد که شامل بهبودهای مربوط به راندمان بازی، گرافیک، هوش مصنوعی و سایر بخش‌های گیم‌پلی می‌شد.

Far Cry Primal را می‌توان یک بازی موفق نامید. اکثر منتقدان طراحی دنیای بازی و اتمسفر آن را مورد تحسین قرار داده و امتیازات خوبی را برای آن در نظر گرفته‌اند. Far Cry Primal به لحاظ تجاری نیز عملکرد قابل قبولی داشت و توانست در هفته اول انتشارش در صدر جدول فروش انگلستان قرار بگیرد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده