نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

Modern Warfare 4 می‌تواند نام قسمت بعدی Call of Duty باشد

نسخه‌ی جدید شوتر محبوب Call of Duty قرار است کمتر از سه ماه دیگر در کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه E3 معرفی شود. شایعات زیادی پیرامون نام نسخه‌ی جدید این بازی بر سر زبان هاست. با زومجی باشید تا ببینیم چرا نسخه‌ی بعدی می‌تواند Modern Warfare 4 باشد.

اخیرا شایعاتی منتشر شده است که نسخه‌ی جدید بازی محبوب Call of Duty قرار است به همراه نسخه‌های Modern Warfare 1 و Modern Warfare2 و با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه شود. این خبر را سایت The Tech Game در گزارشی از قول «منابع قابل اعتماد» نقل کرده است. اگر این خبر درست باشد می‌تواند به این معنی باشد که نسخه‌ای که هم اکنون توسط اینفینیتی‌وارد در دست ساخت است، Call of Duty: Modern Warfare 4 نام دارد.

عرضه‌ی نسخه‌های پیشین Modern Warfare به همراه Modern Warfare 4 توسط سازندگان بسیار منطقی‌تر و معقول‌تر به نظر می‌آید تا عرضه‌ی آن‌ها با نسخه‌ی شایعه شده‌ی Ghosts 2. منبع این خبر ادعا کرده است که نسخه‌های 1 و 2 سری Modern Warfare به عنوان هدیه‌ی پیش خریدِ نسخه‌ی جدید عرضه خواهند شد.

البته اکنون هیچ راهی وجود ندارد که بتوان از صحت این خبر مطمئن شد و کسب اطلاع از اکتیویژن و اینفینیتی‌وارد هم قطعا بی نتیجه خواهد بود، چرا که آن‌ها در مقطع کنونی هیچ چیز را تایید یا رد نمی‌کنند.

با توجه به قرارداد تجاری سونی و اکتیویژن، جدید‌ترین نسخه‌ی شوتر پرطرفدار Call of Duty قرار است در نمایشگاه E3 2016 و در کنفرانس شرکت سونی به علاقه‌مندان معرفی شود. هنوز چیزی از مفاد قرار داد دو طرف منتشر نشده و باید تا ببینیم آیا سونی با اکتیویژن بر سر عرضه‌ی این هدیه ی پیش خریدِ نسخه ی جدید برای کاربران ایکس باکس هم با اکتیویژن به توافق رسیده است یا خیر.

تا بازار شایعه داغ است به این شایعه هم اشاره کنیم که برخی خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید با نام Call of Duty: Bloodlines داده‌اند! به هرحال باید تا نمایشگاه E3 2016 که در خرداد امسال برگزار می‌شود صبر کرد و دید کدام یک از این شایعات رنگارنگ درست از آب در می‌آید. در کنفرانس امسال، سونی، مایکروسافت، نینتندو، یوبی‌سافت و شرکت‌های مطرح دیگر حضور دارند.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده