// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

قرار بود شخصیت‌های Mortal Kombat هم به LEGO Dimensions اضافه شوند

بر اساس اخبار منتشر شده، قرار بود تعدادی از شخصیت‌های معروف Mortal Kombat به مجموعه LEGO Dimensions در قالب بسته الحاقی بعدی، اضافه شوند. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

واقعیت این است که لگو همیشه و بخصوص در چند سال اخیر همیشه پر از سورپرایز و اتفاق‌های مهیج بوده است و آن‌قدر پیشرفت داشته که دیگر نمی‌توان ازآن به عنوان یک برند اسباب‌بازی یاد کرد. لگو در همه‌جا نفوذکرده، از دنیای سینما گرفته تا دنیای بازی‌های کامپیوتری. مدتی پیش هم در اقدامی بسیار هوشیارانه و جالب،  از لگو دایمنشنز پرده برداشته شد که در آن شما با خریدی بسته مربوط به هر شخصیت، آن‌ را هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی کنسول‌بازیتان در اختیار خواهید داشت. من به شخصه عاشق این زیرمجموعه فوق‌العاده جذاب و متفاوت لگو هستم! چندی پیش قرار بود در جدیدترین بسته الحاقی، برخی شخصیت‌های بازی Mortal Kombat به LEGO Dimensions راه یابند، اما سازندگان و مسئولین این پروژه در آخرین لحظات از این تصمیم منصرف شدند. مارک واربرتون که یکی از افراد مسئول در این پر,ژه است، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت پالی‌گان دلیل این موضوع را اینگونه بیان کرده است:

اضافه کردن شخصیت‌های Mortal Kombat به LEGO Dimensions، ایده‌ای واقعا مهیج و وسوسه‌انگیز بود که خود ما تمایل بسیاری نسبت به آن داشتیم. اما دلیل منصرف شدن ما از آن، بازه متفاوت سنی استفاده‌کننده از لگو دایمنشن است. مهمترین موضوعی که همه ما باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، سن وسال و شرایط مخاطبین این بازی است. به همین دلیل مجبور شدیم از اضافه کردن شخصیت‌های مورتال کومبت منصرف شویم.

در حال حاضر ۴۱ شخصیت برای لگو دایمنشنز در دسترس هستند که در پکیج اصلی بتمن، گندالف و وایلد استایل که از شخصیت‌های لگو مووی هستند، حضور دارند و باقی شخصیت‌ها را به میل خود و به‌صورت جداگانه به بازی اضافه می‌کنید. اما تصور اسکورپیون لگویی چه‌قدر مهیج است! متاسفانه این اتفاق به دلیل رعایت رتبه‌بندی سنی و اهمیتی که مردم دنیا برای این موضوع قائل هستند، رخ نداد. نظر شما در مورد این خبر و کل مقوله لگو دایمنشنز چیست؟

منبع: Segmentnext

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده