// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

بروزرسانی جدیدی برای بهبود عملکرد نسخه پلی استشین 4 بازی Broforce منتشر می شود

با انتشار بازخوردهایی مبنی بر وجود مشکلاتی در راندمان Broforce، طبق اعلام فری لایوز، تیم توسعه‌دهنده بازی در حال کار برروی انتشار بروزرسانی جدیدی با هدف رفع مشکلات گیم‌پلی و راندمان بازی است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حالی که بازیکنان زمان خوبی را در پای بازی Broforce روی پلی‌استیشن 4 سپری می‌کنند. اخیرا اما گزارشاتی مبنی بر وجود مشکلات فنی در بازی منتشر شده است. اکنون استودیو فری لایوز گیمز (Free Lives Games)، توسعه‌دهنده بازی Broforce با انتشار پستی برروی توئیتر رسمی بازی از «انتشار بروزرسانی پلی‌استیشن 4‌ برای بازی Broforce در اواخر ماه جاری جهت رسیدگی به مشکلات راندمان و گیم‌پلی» خبر داده است.

Broforce در ماه جاری میلادی به صورت رایگان بعد از پیروزی در رقابت رای‌گیری بازی‌های رایگان در مقابل Assault Android Cactus و Action Henk، به صورت رایگان در اختیار مشترکین پلی استیشن پلاس قرار گرفت. مشترکین پلی‌استیشن پلاس می‌توانند در هر ماه از بین سه بازی از پیش تعیین شده پلی‌استیشن 4، یکی را به عنوان بازی رایگان ماه آینده انتخاب کنند.

هرچند تاریخ انتشار دقیقی برای آغاز بروزرسانی بازی توسط توسعه‌دهندگان اعلام نشده، با این حال در توئیت منتشر شده توسط فری لایوز از انتشار این بروزرسانی تا پایان ماه جاری خبر داده شده است. بازی Broforce تا پایان ماه جاری میلادی برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس رایگان خواهد بود. Broforce نخستین بار اواخر سال ۲۰۱۵ در کنار پلی‌استیشن 4 برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس نیز منتشر شد.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده