// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰

سازندگان فیلم Batman vs Superman: هیچکس برای منتقدین فیلم نمی‌سازد!

با توجه به نظرات اخیر منتقدین پس از اکران Batman v Superman، دست‌اندرکاران این فیلم پاسخ‌های جالبی داده‌اند. با زومجی و جزیئات این خبر همراه باشید.

احتمالا تا به‌حال متوجه شدید که فیلم بتمن علیه سوپرمن اکران شده و در این چند روز پس از اکران، نظر منتقدین نسبت به آن منفی بوده است،  به‌گونه‌ای که شاید بدبین‌ترین افراد هم تصور نمی‌کردند نظرات تا این حد منفی باشند. البته این موضوع هم ناگفته نماند که این نظرات بسیار منفی از طرف منتقدین بوده و در نقطه مقابل آن‌ها، مردم و بینندگان که در بینشان جمع زیادی بیننده کاملا بی‌تعصب نسبت به دی‌سی هم بوده‌اند، قرار گرفته که اکثریت قریب به اتفاق نظرات بسیار مثبتی داده‌اند! اختلاف نظر بین طرفداران و منتقدین چیزی نزدیک به زمین تا آسمان است! همین الان که من در حال نوشتن این خبر برای شما عزیزان هستم، نمره‌ای که منتقدین و بدون‌شک برخی از بینندگان به این فیلم در Imdb داده‌ند، ۷/۷ است!  اگر منتقدین به این وضع بد و بیراه گفتن خود درباره این فیلم ادامه بدهند بعید نیست با نمره‌ای نزدیک به شاهکار سال ۲۰۰۳ افلک در اولین تجربه‌اش به عنوان ابرقهرمان برسیم (۵/۳ امتیاز فیلم افتضاح Daredevil) !

درهمین بین و در این بازارشامی که منتقدین و مردم به‌راه انداخته‌اند، یاهو موویز مصاحبه‌ای با بازیگران و سازندگان این فیلم داشته و نظر آن‌ها را در مورد عکس‌العمل‌های منفی منتقدین پرسیده است. زک اسنایدر کارگردان بتمن علیه سوپرمن اعلام کرده که هیچ‌کدام از ما برای منتقدین فیلم نمی‌سازیم! امی آدامز یکی از بازیگران معروف این فیلم هم گفت:

مهمترین موضوع برای همه ما همیشه این بوده که مردم و کسانی که برای دیدن این فیلم به سینماها می‌روند، از دیدن آن لذت ببرند و این همان‌چیزی است که تا این لحظه اتفاق افتاده! مردم از فیلم خیلی خوششان آمده و همین کافی است. منتقدین هیچگاه از فیلم‌های این‌چنین تعریف و تمجید نمی‌کنند و این فیلم، فیلم متفاوت با آن‌چیزی است که منتقدین می‌پسندند!

به‌نظر می‌رسد هر روز که از اکران فیلم می‌گذرد، شکاف و اختلاف نظر بین مردم و منتقدین بیشتر و بیشتر می‌شود. البته این نظرات منفی و بازخوردهای بد، بدون‌شک مسئولان دی‌سی را برای پروژه‌های بعدی و بزرگ آینده، به‌فکر خواهد برد و با دقت و سخت‌گیری بیشتری به لیست برنامه‌های آینده نگاه خواهند کرد! نظر شما چیست؟ آیای نظرات منفی منتقدین روی نظر شما پیشاپیش اثر می‌گذارد؟ برای شما نظر مردم و بینندگان بی‌تعصب مهمتر خواهد بود یا منتقدین؟

منبع: Gamesradar

 

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده