// شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

داستان فیلم Captain America: Civil War حول رابطه دوستی کاپیتان آمریکا و باکی روایت می شود

بر اساس خبرهای جدید، این‌طور به‌نظر می‌رسد که فیلم Captain America: Civil War بر حول محور دوستی بین کاپیتان آمریکا و باکی می‌گردد! با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

یکی از موارد جالب در مورد اکثر فیلم‌های چند سال اخیر مارول این بوده که تمامی آن‌ها دارای یک تم و موضوع قالب بوده‌اند. مثلا انت‌من در مورد دزدی و سرقت و عالم دزد‌ها بود یا کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان  تم سیاسی-هیجانی داشت. حالا بر اساس صحبت‌های جو روسو کارگردان کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، این فیلم دارای تم دوستانه و عاشقانه‌ای بین کاپیتان آمریکا و باکی است. روسو در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت امپایر داشته می‌گوید:

تقریبا تمام فیلم‌های دنیای سینمایی مارول دارای یک تم و موضوع مخصوص به‌خود هستند که در این فیلم، این موضوع را در قالب رابطه دوستی بسیار عمیقی که بین کاپیتان آمریکا و باکی هست، مشاهده می‌کنیم. این دو با یکدیگر بزرگ شده و احساساست و عواطف مشترکی دارند. هر دو با طرزفکری مشابه در دوره‌ای مشابه رشد کرده و بزرگ شده‌اند ورابطه آن‌ها چیزی فراتر از یک دوستی ساده است. رابطه این‌دو مثل دو برادر است. در این بین و بعد از اتفاقاتی که رخ داده، کاپیتان آمریکا مجبور می‌شود تا تصمیمی بگیرد. تصمیمی در مورد فردی که مثل برادر اوست و باید بین این‌که آیا باکی بد است و انسان درستی نیست یا اینکه باکی خوب است و کارهایش درست است، تصمیم بگیرد که در نهایت این تصمیم از نقطه‌نظر دیگران چندان درست نیست و برخی نظری خلاف نظر او را دارند و اینجاست که کاپیتان آمریکا به دفاع از برادر خود برمی‌خیزد و ادامه ماجرا از این موضوع نشات می‌گیرد.

در این بین سباستین استن که ایفاگر نقش باکی یا همان سرباز زمستان است، نظری نسبتا متفاوت داشته و رابطه بین سرباز زمستان و کاپیتان آمریکا را مشابه رابطه‌ای می‌داند که ویل اسمیت و مارتین لارنس در فیلم پسران بد داشتند. او معتقد است که در واقع کاپیتان آمریکا به‌گونه‌ای احساس عذاب وجدان می‌کند. عذاب وجدانی که به گذشته‌ای بازمی‌گردد که در آن، او به دوست صمیمی خود قول می‌دهد که از او محافظت کرده و هیچ‌گاه وی را رها نکند که پس از رخ دادن مجموعه‌ای از اتفاق‌ها، در عمل او به‌نوعی مجبور می‌شود زیر قولش بزند. حالا و با گذشت این سال‌ها زمان آن رسیده که او جبران مافات کرده و این‌بار به هواخواهی دوست قدیمی برخیزد و این از نظر من برادری است!

به هر حال مدت زیادی تا اکران این فیلم پرحاشیه باقی نمانده و کمی دیگر صبر می‌کنیم تا ببینیم در نهایت این رابطه برادری و تصمیمی که کاپیتان آمریکا می‌گیرد، چه آخر و عاقبتی برای سایر ابرقهرمانان مارول رقم خواهد زد. نظر شما در مورد این رابطه برادری که سازندگان و بازیگران به آن اشاره می‌کنند چیست؟ آیا کاپیتان آمریکا تصمیم درستی گرفته است؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده