نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰

تاریخ عرضه بازی The Banner Saga 2 مشخص شد

استودیو استویک، اواخر سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که بازی The Banner Saga 2 تا سه ماهه اول ۲۰۱۶ با تاخیر روبرو شده و حال این استودیو تاریخ عرضه دقیق بازی را هم اعلام کرده که بر اساس آن آخر فروردین ۹۵ شاهد انتشار این اثر خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

کمپانی ورسوس ایول و استودیو Stoic، طی خبری تاریخ انتشار دقیق نسخه دوم بازی The Banner Saga را اعلام کردند که بر اساس آن، در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین) شاهد انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک خواهیم بود. قسمت اول این اثر، یک بازی استراتژیک موفق بود که همین امر باعث می‌شود تا نسخه دوم به یک اثر موردانتظار تبدیل شود. سازندگان همچنین اعلام کردند که پیش فروش این اثر هم اکنون در فروشگاه استیم آغاز شده و افرادی که آن را پیش خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره خواهند برد. قیمت این بازی در زمان عرضه ۲۰ دلار خواهد بود که در مقایسه با قیمت نسخه اول، ۵ دلار ارزان‌تر است.

The Banner Saga 2 دنباله مستقیمی بر نسخه اول خواهد بود و تصمیماتی که در آن بازی اتخاذ کرده‌اید، در این نسخه تاثیرگذار خواهند بود. به‌علاوه در این قسمت شاهد دشمنان، شخصیت‌ها، گروه‌ها و دوستان جدیدی خواهیم بود و سیستم مبارزات بازی هم دچار تغییرات وسیعی شده است که به لطف آن، شاهد سناریو‌های متنوع تعیین کننده پیروزی و همچنین مکانیزم روایت داستان در حین نبرد‌ها خواهیم بود.

این بازی دومین قسمت از سه گانه The Banner Saga است و به مرور زمان برای لینوکس، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم عرضه خواهد شد.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده