نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

بازی های Dark Souls و Tekken Tag Tournament 2 برای ایکس باکس وان عرضه شدند

در ادامه عرضه بازی‌های ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backward Compatibility، مایکروسافت Dark Souls و Tekken Tag Tournament 2 را برای کنسول نسل هشتمی خود عرضه کرده است. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت این روز‌ها با دست و دل بازی تمام، بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 را از طریق قابلیت Backward Compatibilty برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌کند و پس از آثاری مثل Assassin's Creed، Black Ops، Grid 2 و Alan Wake، این بار نوبت به Dark Souls و Tekken Tag Tournament 2 رسیده است. افرادی که نسخه‌های دیجیتالی این بازی‌ها را خریداری کرده‌اند، هم اکنون شاهد آن‌ها در قسمت بازی‌های خود خواهند بود که آماده نصب هستند و دارندگان نسخه‌های فیزیکی هم می‌توانند با وارد کردن دیسک، بازی‌ها را تجربه کنند.

ناشر هر دو این بازی‌ها کمپانی بندای نامکو است و مخصوصا عرضه دارک سولز در فاصله چند روز مانده به عرضه نسخه سوم این مجموعه، فرصت خوبی است تا طرفداران ایکس‌باکس وان با تجربه مجدد آن، خود را آماده نبرد‌های سهمگین Dark Souls 3 کنند که در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) عرضه خواهد شد. همچنین عرضه این بازی، تایید شایعه‌ای است که چندی پیش منتشر شده بود.

به هر حال مایکروسافت به خوبی از پتانسیل قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل کنسول نسل هشتمی خود استفاده کرده و علاوه بر بازی‌های خود این کنسول، طرفداران به بازی‌های بسیار ارزشمند قدیمی نیز دسترسی دارند.

نظر شما در مورد عرضه این بازی‌ها چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده