// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

اتفاقات فیلم Captain America: Civil War بر داستان سریال Agents of S.H.I.E.D اثر می‌گذارد

بر اساس جدیدترین اخبار پیرامون فیلم Captain America: Civil War، اتفاقات و جریاناتی که در این فیلم رخ می دهند، بر خط داستانی سریال Agents of S.H.I.E.L.D مارول تاثیر مستقیم خواهند داشت. با زومجی و جزیئات خبر همراه باشید.

زمانی که سریال مارولی  Agents of S.H.I.E.L.D به روی آنتن رفت، تا مدت زمان زیادی چندان جذاب نبود و خط داستانی آن هم چنگی به دل نمی‌زد تا اینکه فیلم Captain America: The Winter Soldier به اکران سینماها در‌آمد. پس از اکران فیلم سرباز زمستان و اتفاق‌هایی که در آن رخ داد، تازه مشخص شد که اتفاق‌هایی که در سریال ماموران شیلد رخ داده است، به‌گونه‌ای با داستان فیلم سرباز زمستان مرتبط بوده و از آن زمان به بعد بود که سریال روند روبه رشدی طی کرد و داستان‌های آن نیز جذاب‌تر شد. حالا و با توجه به جدیدترین صحبت‌های یکی از تهیه‌کنندگان این سریال، اتفاق‌هایی که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی رخ می دهد، تاثیر مستقیمی بر شخصیت‌ها و داستان سریال ماموران شیلد خواهد گذاشت. جد ویدون در این‌باره می‌گوید:

اتفاق‌هایی که در جنگ داخلی می‌افتد بدون‌شک تاثیر موج‌گونه‌ای بر سریال خواهد داشت. همه این داستان‌ها در یک دنیا رخ می‌دهند، پس طبیعی است که هر رویدادی، بر شخصیت‌ها و داستان‌های دیگر هم تاثیرگذار باشد.

نکته اینجاست که متاسفانه این تغییرات موج‌گونه و اثرگذار بر شخصیت‌ها و خطوط داستانی، مثل مسیری یک‌طرفه است. همیشه اتفاق‌هایی که در فیلم رخ می‌دهد، روی روند سریال هم اثر می‌گذارد و هیچ‌وقت عکس این موضوع رخ نداده است. به هر صورت آنچه که قطعی به‌نظر می‌رسد، این است که فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی نه تنها در جایگاه خود به عنوان آخرین فیلم ابرقهرمانانه مارول که در آن بزرگان داستان‌های کمیک مارول به جان یکدیگر می‌افتند مهم است، بلکه اتفاق‌هایی که در آن رخ می‌دهد اثر مستقیمی بر سریال ماموران شیلد هم خواهد گذاشت. به هر حال زمان زیادی تا اکران این فیلم پرهیاهو باقی نمانده و باید کمی صبر کنیم تا ببینیم در ادامه چه بر سر ابرقهرمانان و ماموران بی‌باک مارول خواهد آمد! نظر شما در مورد این فیلم و تاثیرات کلی آن بر دنیای ابرقهرمانان مارول چیست؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده