نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

احتمال عرضه Tekken 7 برای پی سی

پی‌سی این روز‌ها به پلتفرمی محبوب در بین بازیسازان تبدیل شده و بازی بعدی که احتمالا برای این پلتفرم عرضه خواهد شد، Tekken 7 از کمپانی بندای نامکو است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی Bandai Namco، اخیرا نظرسنجی برای طرفداران در نظر گرفته است که در بین سوال‌های آن، خواستار نظر طرفداران در مورد عرضه Tekken 7: Fated Retributions برای رایانه‌های شخصی شده است. این بازی در حال حاضر بر روی دستگاه‌های آرکید عرضه شده و قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۶، برای پلی‌استیشن 4 هم منتشر شود.

این در حالی است که تکن ۷، احتمالا برای ایکس‌باکس وان و کنسول رونمایی نشده نینتندو NX هم عرضه خواهد شد؛ چرا که نسخه‌های پیشین این سری، برای کنسول‌های مایکروسافت و نینتندو عرضه شده‌اند. برای مثال Tekken 6 برای ایکس‌باکس 360 و Tekken Tag Tournament 2 هم علاوه بر این کنسول مایکروسافت، برای Wii U هم عرضه شده است.

با این حال تا به امروز، هیچ نسخه رسمی از سری اصلی تکن برای پی‌سی عرضه نشده است و گیمر‌های این پلتفرم، فقط در بازی Street Fighter X Tekken شانس بازی با شخصیت‌های این سری را داشتند. به هر حال اگر دوست دارید بازی Tekken 7: Fated Retributions را بر روی پی‌سی تجربه کنید، شرکت در نظر سنجی بندای نامکو می‌تواند باعث تشویق نامکو به عرضه آن شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده