نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر از گیم پلی بازی LEGO Star Wars: The Force Awakens

جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های لِگو، با محوریت فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر‌می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) امسال عرضه خواهد شد و حال سازندگان بازی در استودیو تی‌تی فیوژن، اولین تریلر از گیم‌پلی آن را منتشر کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های LEGO محبوبیت بسیار زیادی در بین گیمر‌ها دارند که دلیل اصلی این موضوع، مفرح بودن بیش از حد این بازی‌ها است. پس از آثار موفقی با محوریت سری هری پاتر، بتمن، دزدان دریای کاراییب و مجموعه‌های دیگر، این بار نوبت به آخرین قسمت از فیلم‌های جنگ ستارگان رسیده تا در قالب شخصیت‌های لگویی دوست داشتنی، در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر) با نام LEGO Star Wars: The Force Awakens برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، Wii U، 3DS و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود. این بازی توسط استودیو TT Fusion ساخته می‌شود و انتشار آن را کمپانی برادران وارنر برعهده خواهد داشت. حال اولین تریلر از گیم‌پلی بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

سازندگان ضمن انتشار این تریلر، از برخی ویژگی‌های منحصر به فرد این اثر هم رونمایی کردند که به شرح زیر است:

  • مبارزه با سلاح‌های نوری: گیمر در این بازی درگیر نبرد‌های هیجان انگیز با سلاح‌های لیزری می‌شود و برای اولین بار در سری بازی‌های لگو، می‌تواند پشت اجسام مختلفی سنگر بگیرد و با خارج شدن از سنگر در موقعیت مناسب، به دشمنان شلیک کند.
  • وجود بیش از یک راه برای ساخت و ساز: برای اولین بار در سری بازی‌های لگو، گیمر‌ها می‌توانند سازه‌ها را به روش‌های مختلفی بسازند و از این طریق برای پازل‌های بازی، بیش از یک راه حل وجود دارد که باعث می‌شود گیمر‌ها مدام سازه‌ها را دوباره از نو بسازند تا راه حل صحیح پیدا شود.
  • نبرد‌های هوایی: نبرد‌های هوایی را در یک بازی لگو تجربه خواهید کرد که بسیار سریع و پر از هیجان خواهند بود. همچنین تجهیزات به یاد ماندنی سری فیلم‌های جنگ ستارگان از جمله میلنیوم فالکون‌ها در این قسمت برای مبارزه با دیگر وسایل هوایی قابل استفاده هستند.

با توجه به تریلر و همچنین توضیحات ارائه شده، به نظر می‌رسد که این قسمت از سری بازی‌های لِگو هم به یک اثر به یادماندنی تبدیل خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده