// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

سریالی مستقل برای Captain Britain مارول ساخته خواهد شد

بر اساس شایعات جدید، شخصیت Captain Britain که مانند بسیاری از ابرقهرمانان Marvel مورد بی‌توجهی قرار گرفته، قرار است به صورت سریال تلویزیونی تولید و پخش شود. با زومجی و جزیئات خبر همراه باشید.

در حالی که بسیاری از ابرقهرمانان مارول موفق شده‌اند تا راه به دنیای سینما و یا تلویزون پیدا کنند، اما برخی از آن‌ها مورد بی‌توجهی و کم‌توجهی قرارگرفته‌اند که یکی از این ابرقهرمانان کاپیتان بریتانیا است. کاپیتان بریتانیا در سال ۱۹۷۶ و توسط کریس کلرمونت و هرب تریمپ به‌وجود آمد که در واقع جوابی برای کاپیتان آمریکا به حساب می آمد و قدرت‌های ماورا انسانی خود را توسط جادوگر افسانه‌ای و مشهور بریتانیا یعنی مرلین بدست آورده است. اما با گذشت زمان این ابرقهرمان هم مثل برخی دیگر از شخصیت‌های خلق‌شده مارول مورد بی‌توجهی قرار گرفت و کم‌کم به فراموشی سپرده شد. مطمئن هستم بسیاری از شما عزیزان علاقه‌مند به دنیای ابرقهرمانان تا به‌حال حتی اسم کاپیتان بریتانیا را هم نشنیده بودید که البته موضوع عجیبی هم نیست و به واقع مقصر اصلی مارول است!

اما این شایعات پیرامون ساخت سریالی مستقل برای کاپیتان بریتانیا از کجا شروع شد؟ سیارا مک‌آووی که هنرمند و طراح به‌نامی است و در پروژه طراحی پوستر فیلم‌هایی نظیر Star Wars: Episode 3 و X-Men: First Class حضور داشته، عکسی در تويئتر خودش منتشر کرد که زیر آن نوشته بود: به عنوان هزارمین پست خودم در تویئتر؛ چه کسی نقش کاپیتان بریتانیا را در سریالی که به‌زودی پخش می‌شود ایفا خواهد کرد؟ این عکس که در پایین برای شما قرار داده‌ایم، ظاهرا لباسی است که او برای  شخصیت کاپیتان بریتانیا طراحی کرده است.captain britain

نکته‌ای که باعث می‌شود احتمال تولید و پخش این سریال بسیار زیاد باشد این است که یکی از دنبال کنندگان حساب تویئتر مک‌آووی در مورد این پست او سوال کرده که آیا سریالی مستقل تولید خواهد شد یا اینکه کاپیتان بریتانیا به عنوان مهمان در سریال‌های در حال پخش مارول حضور پیدا می‌کند؟ مک‌آووی در جواب این فرد نوشته: او (کاپیتان بریتانیا) سریال خودش را خواهد داشت! ظاهرا باید منتظر سریال جدید دیگری از سوی مارل باشیم. نظر شما در مورد این شخصیت و سریال مستقل احتمالی او چیست؟

منبع: Gamespot

 

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده