// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

آرنولد شوارتزنگر از تولید Terminator 6 می‌گوید!

با توجه به آخرین اظهار نظری که آرنولد شوارتزنگر در مورد ادامه‌ای برای سری فیلم‌های Terminator داشته، ظاهرا باید منتظر اثری جدید از این مجموعه علمی-تخیلی در آینده باشیم. با زومجی و جزیئات این خبر همراه ما باشید.

آرنولد شوارتزنگر که بسیاری او را با فیلم‌های Terminator می‌شناسند، در حالی از احتمال ساخت فیلم دیگری از سری فیلم‌های Terminator صحبت کرده است که در عمل به‌جز دو فیلم اول این مجموعه، مابقی آن‌ها موفقیت چندانی را برای سازندگانشان به ارمغان نیاوردند! آخرین فیلم که تابستان سال گذشته به اکران عموم در‌آمد Terminator Genisys نام داشت که چه در گیشه و چه از نظر مخاطبین و منتقدین، شکستی تمام عیار را برای Paramount رقم زد و با فروش کلی ۴۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا (که فقط ۹۰ میلیون دلار آن در داخل آمریکا بود) موجب شد تا سازندگانش نتوانند ادامه‌ای برای این مجموعه متصور شوند.

اما به نقل از وب‌سایت تلگراف، شوارتزنگر چندی پیش مهمان برنامه تلویزیونی Weekend Today استرالیا بوده و زمانی که مجری برنامه از او درباره اینکه آیا ادامه‌ای برای این سری فیلم‌ها وجود دارد و اگر چنین چیزی باشد آیا او بازهم در آن حضور خواهد داشت، به صراحت نظر مثبتش را اعلام داشته و گفته: "بله البته و من به‌شدت منتظر آغاز ساخت قسمت بعدی هستم!" همه این‌ها در حالی است که استودیو پارامونت پس از شکست آخرین فیلم در گیشه،  تاریخ تولید قسمت جدید را از لیست برنامه‌های در دست ساخت و برنامه‌های آتی خود حذف کرد(در ماه فوریه سال ۲۰۱۵) و این‌ اقدام استودیو سبب شد تا شایعات و حدس و گمان‌ها پیرامون این موضوع بیشتر شوند. گرچه سران این استودیو هیچ‌گاه به صورت رسمی از کنسل شدن و توقف این پروژه صحبتی به میان نیاوردند، اما همین حذف کردن زمان تولید پروژه جدید و سکوتشان بعد از این‌کار، خودمی‌تواند نوعی اعلام موضع باشد. البته در اواخر سال ۲۰۱۴ دانا گولدبرگ که تهیه‌کننده آخرین فیلم بود در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

ما قصد داریم پیش از آغاز پروژه بعدی، تحقیقات گسترده‌ای در سراسر دنیا انجام دهیم و با نظرسنجی از هواداران و بینندگان متوجه نقاط ضعف و قوت فیلم و انتظارات مردم بشویم تا برای فیلم بعدی گامی محکم‌تر و درست برداریم.

شاید در این مدت که خبری از ساخت ادامه‌ای جدید برای Terminator نبود، تیم تولیدکنندگان مشغول انجام همین تحقیقاتی بوده‌اند که خانم گولدبرگ به آن‌ها اشاره کرده بود. لازم به ذکر است که شایعاتی پیرامون آغاز پروژه بعدی با کارگردانی مجدد جیمز کامرون، نویسنده و کارگردان دو فیلم اول و بسیار موفق این مجموعه هم به‌گوش میرسد که بر اساس این شایعات قرار است کامرون فیلم‌برداری Terminator بعدی را در سال ۲۰۱۹ آغاز کند! نظر شما در مورد فیلم بعدی Terminator چیست؟ آیا تمایل دارید تا بازهم فیلمی از این سری و این‌بار با کارگردانی جمیز کامرون ساخته شود؟

منبع: Gamespot

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده