آیا می‌دانید کدام کارت‌ها برای ارتقاء در بازی Clash Royale مناسب هستند؟ در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی کارت‌های قدرتمند به برخی از کارت‌های متفاوت نیز بپردازیم که در گذشته از شرایط مناسبی برخوردار نبوده‌اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

چیدمان کارت‌ها در بازی Clash Royale از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه استفاده از کارت‌های صحیح و هماهنگ در دسته‌ی کارت، راه را برای پیروزی در رقابت‌های چند‌ دقیقه‌ای کلش رویال هموار می‌کند. در این مقاله قصد بررسی برخی از کارت‌های محبوب را در کلش رویال داریم. البته به یاد داشته باشید هرچند آموزش‌ها می‌توانند نقطه عطفی را در نحوه‌ی صحیح بازی کردن ایجاد کنند، با این حال در صورتی که از دسته‌ کارتی استفاده می‌کنید که با آن در رقابت‌های بسیاری موفق بوده‌اید، پیشنهاد من ادامه راه با دسته کارت شخصی فعلی خود است.

کارت‌هایی که در ادامه از آنها نام خواهم برد تنها براساس تجربه‌ برخی از بهترین بازیکنان بازی کلش رویال حاصل شده، در نتیجه نحوه‌ی استفاده از کارت‌های مختلف در هر بازیکن متفاوت است و احتمال آن وجود دارد که کارت معرفی شده در این لیست مورد پسند شما نباشد. این مقاله به افرادی که هنوز به چیدمان خاصی دست پیدا نکرده‌اند، کمک خواهد کرد تا راحت‌تر برروی محبوب‌ترین و کارآمدترین کارت‌های بازی تمرکز کنند. بنابراین در ابتدای مقاله ۱۰ عدد از بهترین کارت‌های طبقه Common  و Rare را معرفی می‌کنیم که مناسب برای استفاده و ارتقاء هستند.

۱۰ عدد از بهترین کارت‌های Rare و Common

اررو آیکون کلش رویال Clash royale icon Arrows: کارت اسپل تیرِ کمان‌ یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترینِ کارت‌ها در تمامی سطوح (لول) است. هزینه‌ی ۳ الکسیری کارت، امکان استفاده سریع در مواقع مورد نیاز جهت از بین بردن فواصل معینی از نیرو‌های حریف را در مدت زمان کم می‌دهد. کارت Arrows برای از بین بردن نیروهایی با سطح سلامت (Hit Point) کم مانند اِسکلتون آرمی، اِسپیر گوبلین، گوبلین و همچنین مینیون و مینیون هورد بسیار مناسب است. از بین بردن سریع این نیروها در کنار کاهش هزینه‌های لازم برای مقابله، امکان ضد حمله سریع را نیز فراهم می‌کند. نکته‌یِ دیگرِ این کارت استفاده بر ضد کارت گوبلین باررل است که در مقابل هزینه ۴ الکسیری حریف تنها ۳ الکسیر از شما کم می‌شود.

 

آیکون Icon کلش رویال باربارین Clash royaleباربارینز: کارت باربارینز به دلیل کاربرد حمله و به ویژه در دفاع همواره جزء نیروهای پر کاربرد و محبوب بوده است. با استقرار این کارت با تنها ۵ الِکسیِر قادر به رهاسازی چهار باربارین قدرتمند هستید. برای توضیح مجموع قدرت کارت باید گفت که یک باربارین سطح ۸ دارای ۵۷۹ سطح سلامت و  ۹۶ قدرت ضربه در ثانیه (DPS) است. بنابراین ۴ عدد از باربارین‌ها در مجموع دارای ۲۳۱۶ سطح سلامت در کنار ۳۸۴ قدرت ضربه در ثانیه هستند. هیچ کارت دیگری در بازی این حجم قدرت در برابر سطح سلامت را ارائه نمی‌دهد. البته اصولا از باربارین در سطوح بالا برایِ حمله استفاده نمی‌شود. این کارت بیشتر به دلیل قدرت دفاع در برابر قدرتمندترین کارت‌های بازی نظیر پرینس، پکا، گولم، هوگ راید، جاینت اسکلتون و بسیاری کارت‌های دیگر محبوب است. بنابراین مشاهده‌ی این کارت در چیدمان برترین رقابت‌های موجود در تی‌وی رویال تعجب‌آور نخواهد بود.

 

clashroyale-icons-hogriderهوگ رایدر: هوگ‌رایدر بی‌شک یکی از بهترین کارت‌های حمله در بازی است. سطح سلامت معقول نیرو و قدرت ضربه‌یِ بالایِ آن در کنار حرکتِ مستقیم به سمت برج‌ها و سازه‌های دفاعی، هوگ رایدر را جزء محبوب‌ترین نیروها قرار داده است. همین حرکت مستقیم باعث شده تا توقف این کارت در صورت نبود سازه‌های مختلف مانند اینفِرنو، بسیار آزاردهنده باشد. از تمام اینها مهمتر و خطرناک‌تر هزینه‌ی ۴ الکسیری هوگ‌رایدر است. در نتیجه در صورتی که در مَضیقه اِلِکسیر قرار گرفته باشید هوگ رایدر می‌تواند نیروی کارآمدی باشد.

 

اسپیر گوبلین آیکون Icon کلش رویال Clash royaleاسپیر گوبلینز: اسپیر گوبلینز در زمُرِه‌ی کم هزینه‌ترین کارت‌هایِ با ارزش بازی قرار می‌گیرد. این کارت می‌تواند به عنوان کارت اول بدون هزینه‌ی اِلکسیر زیاد برای زیر نظر گرفتن حرکتِ حریف بازی شود. همچنین سه گوبلین در کنار هم قدرت ضربه بالایی را برای هدفگیری کارت‌های هوایی پشت نیروهای تانک مانند جاینت یا گولم دارا هستند. با استفاده از کارت اسپیر گوبلین در مقابل نیروهای حریف زمان مناسبی را برای جمع‌آوری الکسیر بدست می‌آورید. به عنوان مثال زمانی که حریف مینی پکا را ارسال می‌کند، به راحتی با استقرار اسپیر گوبلینز می‌توانید ضربه بالایی را در کنار برج‌های آرنا برای متوقف کردنِ این نیرو بدست بیاورید. این کار در کنار از بین بردن راحت مینی پکا با توجه به هزینه‌یِ ۴ الکسیری این کارت، به شما از نظر الکسیر ۲ واحد برتری می‌دهد. در کل اسپیر گوبلین هم در زمینه دفاع و هم در زمینه حمله در صورت استفاده در پشت کارت‌های تانک مانند جاینت می‌تواند ضربات زیادی را به نیروها و سازه‌های حریف وارد کند. البته این کارت از سطح سلامت بسیار پایینی برخوردار است.

 

آآیکون Icon کلش رویال آرچر Clash royaleرچرز: بسیار مشابه اسپیر گوبلین اما با یک الکسیر بیشتر است. با این حال، آرچرز هم از نظر سلامت و هم از نظر قدرت ضربه نسبت به اسپیر گوبلین‌ها دارای برتری است. به عنوان مثال، اسپیر گوبلین سطح هشت ۱۰۰ سطح سلامت و آرچر سطح هشت ۲۴۱ سطح سلامت دارد. به همین دلیل اسپیر گوبلین تنها با یک ضربه Arrows، بِی‌بی دراگون، ویزارد، زَپ و بسیاری کارت‌های دیگر از بین می‌رود اما کارت آرچرز نیاز به ضربات بیشتری دارد، در نتیجه این موضوع آرچرز را ویژه می‌کند. با این حال، این کارت در سطوح و آرناهای بالاتر حرفی برای گفتن در برابر کارت Legendery پرینسس ندارد. کارت پرینسس قادر به پرتاب کردن سه تیرِ آتشین از فواصل بسیار دور است. از بروزرسانی ۴ فروردین، سوپرسل سرعت اولین حمله آرچرز را مانند اسپیر گوبلین افزایش داده است.

 

آیکون Icon کلش رویال گوبلین Clash royaleگوبلینز: به دلیل هزینه‌ ۲ الکسیر بسیار پایین، کارت گوبلینز را می‌توان یکی از بهترین کارت‌ها در بازی برای دفاع معرفی کرد. این کارت همچنین قدرت ضربه بسیار مناسبی دارد؛‌ به عنوان مثال، سه گوبلین سطح ۸ قادر به وارد کردن ۲۶۱ ضربه در ثانیه هستند. این موضوع گوبلین‌ها را تبدیل به یک دفاع فوق‌العاده می‌کند. در عین حال که دفاع می‌کنید، با هزینه‌ی ۲ الکسیری کارت قادر به خریدِ زمانِ لازم برای جمع‌آوری الکسیر نیز خواهید بود. با نگاهی به تی‌وی‌ رویال می‌توانید استفاده از دو کارت اسپیر گوبلینز و گوبلینز را در چیدمان کارت‌های برترین بازیکنان مشاهده کنید.

 

ویزارد آیکون Icon کلش رویال Clash royaleویزارد: اگر خوش‌ شانس بودید و در آرنا ۵ ویزارد را آزاد کردید، باید بدانید که یکی از کاربردی‌‌ترینِ کارت‌ها را بدست آورده‌اید! ویژگی اصلی این کارت در قدرت ضربه در ثانیه‌ (DPS) ویزارد به صورت ضربه همگانی یا همان Splash Damage است. این نیرو برای از بین بردن نیروهای ساخته شده توسط کلبه‌ها (هانت) بسیار مناسب است و همچنین قدرت دفاعی فوق‌العاده‌ای در برابر کارت‌هایی مانند مینیون هورد و باربارینز دارد. ویزارد همچنین از جمله سه کارت ضربه همگانی بازی با قابلیت هدفگیری نیروهای هوایی مانند بِی‌بی دراگون و ویچ است. با این حال، هر دو کارت بِی‌بی دراگون و ویچ نسبت به ویزارد ضعیف‌تر هستند. در نتیجه متفاوت با دو کارت دیگر، ویزارد قادر به از بین بردن نیروهای مینیون هورد تنها با یک ضربه است. بنابراین، ویزارد در میان کارت‌ها از جایگاه مهمی برخوردار بوده و نسبت به کارت ماسکِتِر به دلیل ضربه همگانی در ارجحیت قرار دارد.

 

فایر بال آیکون کلش رویال Clash royale iconفایربال:‌ کارت اسپِل فایربال از جمله کاربردی‌ترین کارت‌ها برای تخریب برج تضعیف شده در رقابت است. هزینه‌ی الکسیرِ معقولِ این کارت یکی از ویژگی‌هایی است که فایربال را در لیست بهترین‌ها قرار می‌دهد. فایربال همچنین برای متوقف کردن گروهی از نیروهای دشمن جهت دفاع از برج‌های آرنا نیز استفاده می‌شود. به عنوان مثال، استفاده از کارت فایربال برای دفاع در برابر کارت ۵ الکسیری باربارین‌ها بسیار مناسب است. زیرا با این کار در کنار متوقف کردن این نیروهای قدرتمند، در زمینه‌ی الکسیر نیز از حریف خود پیشی می‌گیرید. با این حال، ایده‌ی بهتر می‌تواند صبر کردن و استفاده از فایربال برروی نیروهای مستقر شده در پشت کارت باربارینز باشد. به عنوان مثال، بسیاری از افرادی که اقدام به استقرار باربارین‌ها می‌کنند برای قدرتمند کردن حمله‌ی خود نیرو‌های دوربُردی مانند آرچر، ماسکتر یا حتی ویزارد را نیز به صورت ترکیبی ارسال می‌کنند. بهترین ایده در این سناریو انتظار برای رسیدن باربارین‌ها به زمین شما است. در این هنگام می‌توانید با پرتاب فایربال به میانه‌ی نیروهای حریف تمامی واحد‌ها را از بین ببرید. تنها نکته در استفاده از فایربال و تمامی اسپل‌ها «زمان و مکان» مناسب برای رهاسازی است که تنها با کسب تجربه در آن استاد خواهید شد.

 

آیکون Icon کلش رویال Clash royale مینیون هامینیون هورد:  مانند باربارین‌ها، مینیون هورد نیز در زمینه‌ی دفاع و حمله کاربرد دارد. به دلیل سرعت ضربه در ثانیه‌ بالای این کارت، برای دفاع سریع در برابر بسیاری از کارت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچند مینیون هورد یکی از برترین کارت‌ها در دفاع محسوب می‌شود اما متفاوت با باربارین‌ها تنها با یک ضربه کارت اسپل Arrows از بین می‌روند. با این وجود، مینیون‌ هورد کارتی سریع بوده و اغلب قبل از آن که حریف با Arrows برای از بین بردن واکنش نشان دهد، نیروهای مقابل را از بین برده اند.

 

هیدن تسلا آیکون کلش رویال Clash royale iconتسلا: با هزینه‌ی ۴ الکسیری، هیدن تسلا یکی از بهترین کارت‌های دفاعی  محسوب می‌شود. علاوه بر این، در زمانی که تسلا فعال نیست حریف به دلیل اِختِفای تسلا در زیر زمین قادر به از بین بردن سازه با استفاده از کارت‌های اسپلی مانند فایربال نیست. اگرچه سوپرسل با توجه به فلسفه‌ی «حمله مهمتر از دفاع» قدرت تمامی ساختمان‌ها را کاهش داده است. با این حال، تسلا با توجه به الکسیر کم مورد نیاز و قدرت ضربه در ثانیه‌ معقول، همچنان از جمله بهترین سازه‌های دفاعی موجود در بازی به حساب می‌آید. نکته در رابطه با تسلا کاهش قدرت ضربه در ثانیه از ۰/۷ به ۰/۸ هست که بعد از بروزرسانی ۴ فروردین قدرت مقاومت کارت را در برابر کارت‌های قدرتمند کاهش می‌دهد.

مقاله مرتبط

۵ کارت برتر Epic

آیکون Icon کلش رویال بی‌بی دراگون Clash royale بِی‌‌بی دراگون (Baby Dargon): بدون شک بِی‌بی دراگون یکی از کارت‌های پرقدرت نیست؛ اما این کارت باید در هر چیدمانی جای داشته باشد. اولین دلیل سطح سلامت مناسب این نیرو و پرواز آن است. می‌توانید به راحتی با استقرار کارت‌های قدرتمندِ دوربُرد در پشت بی‌بی دراگون از سطح سلامت بالای آن استفاده لازم را کنید. در ضمن این کارت قدرت ضربه همگانی دارد و می‌تواند هم زمین و هم آسمان را هدف قرار دهد. این موضوع اهمیت بِی‌بی دراگون را در دفاع در برابر مینیون هورد یا ساختمان‌های کلبه (هات) افزایش می‌دهد. دو نیروی دیگر با توانایی ضربه همگانی، ویچ و ویزارد هستند که قابلیت هدفگیری آسمان و زمین را دارند. ویژگی‌ مهم بی‌بی دراگون نسبت به دو کارت دیگر هزینه ۴ الکسیری این کارت در مقابل هزینه‌ی ۵ الکسیری ویچ و ویزارد است. در ضمن بی‌بی دراگون به دلیل سطح سلامت مناسب در برابر ضربات اسپل مانند فایربال در امان است.

 

آیکون Icon کلش رویال Clash royale پرینسپرینس: در کنار هوگ رایدر، کارت پرینس نیز به دلیل سرعت بالا، قدرت و ضربه دوبرابر در هنگام شارژ از جمله بهترین کارت‌های حمله محسوب می‌شود. علاوه بر این، به دلیل سطح سلامت بالا، پرینس در برابر نیروهایی با سطح سلامت بالا مانند جاینت یا گولم نیز به خوبی قادر به دفاع است. سطح سلامت بالای این کارت همچنین امکان پشتیبانی آن را با کارت‌های دوربُرد می‌دهد. متاسفانه مانند سایر کارت‌های Point Damage یا ضربه به یک هدف، پرینس نیز به راحت توسط کارت‌هایی مانند اسکلتون آرمی، باربارینز و گوبلینز متوقف می‌شود. بنابراین در استفاده صحیح از این کارت دقت کنید. بعد از بروزرسانی ۴ فروردین سوپرسل سرعت شارژ پرینس را تا ۱۳ درصد کاهش داده است.

 

داک پرینس آیکون کلش رویال clash royale icon darck princeدارک پرینس: مانند برادرش، دارک پرینس نیز یکی از کارت‌های خوب حمله است. در حالی که پرینس در برابر کارت‌های انبوه مانند اسکلتون آرمی ضعیف است. دارک پرینس به دلیل توانایی ضربه همگانی می‌تواند به راحت تمامی نیروهای ضعیف را از میان بردارد. با این حال، دارک پرینس به قدرتمندی پرینس در ضربات نیست، اما قابلیت ضربه همگانی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، سطح سلامت مناسب و هزینه‌ی ۴ الکسیری دارک پرینس نسبت به ۵ الکسیر پرینس، این کارت را برای دفاع نیز مناسب می‌کند. بعد از بروزرسانی ۴ فروردین سوپرسل سرعت شارژ دارک پرینس را مانند پرینس تا ۱۳ درصد کاهش داده است.

 

آیکون Icon کلش رویال Clash royaleگولم: سطح سلامت بالای گولم، اهمیت این کارت را بسیار افزایش داده است. اما متاسفانه با هزینه ۸ الکسیری، گولم یکی از گران‌ترین کارت‌های بازی به حساب می‌آید. با این حال، سطح سلامت بسیار بالای این کارت و داشتن قابلیت ضربه در هنگام مرگ (Death Damage) در کنار تبدیل شدن به گولم‌های کوچک بعد از اولین مرگ، کارت گولم را تبدیل به بهترین کارت Epic کرده است. وجود قابلیت ضربه در هنگام مرگ مانند کارت جاینت اسکلتون در کنار حمله امکان دفاع محدود را نیز می‌دهد.

 

سم آیکون کلش رویال Clash royale iconاسپل پویزن (سَم): کارت جادویی سم نه تنها به دلیل اینکه نیروهای حریف را به آرامی از بین می‌برد، بلکه به دلیل کاهش سرعت حرکت نیروها به یکی از پر کاربردترینِ کارت‌ها در سطوح بالا تبدیل شده است. بهتر از همه این‌ها، جادوی سم تنها ۴ الکسیر هزینه دارد که این موضوع اهمیت آن را در برابر از بین بردن نیروهایی با سطح سلامت پایین یا کاهش سرعت کارت‌های عظیم الجثه برای مقابله افزایش می‌دهد. علاوه بر این، در رابطه با میزان الکسیر استفاده شده نسبت به حریف نیز کارت سم به شما کمک می‌کند که با استفاده از سم و کاهش سرعت نیروهای حریف، فرصت مناسب را به برج‌های آرنای خود برای دفاع بدهید. کارت سم قادر به وارد کردن خسارت به برج‌های آرنای حریف نیز است. از ۴ فروردین ماه اسپل سم نسبت به گذشته از ۵ قدرت بیشتر برخوردار خواهد بود.

مقاله مرتبط

۵ عدد از کارت‌هایی که با بروزرسانی ۴ فروردین قدرتمندتر شدند

۵ کارت زیر هرچند در گذشته برای ارتقاء پیشنهاد نمی‌شدند، اما اکنون با بروزرسانی متعادل‌سازی بازی، با افزایش قدرت و در برخی موارد سطح سلامت، به گزینه‌های مناسب در استراتژی‌های آینده کلش رویال تبدیل شده‌اند.

رویال جاینت آیکون Icon کلش رویال Clash royaleرویال جاینت: کارت جدیدی که سوپرسل اخیرا با بروزرسانی ماه مارس (اسفند) به بازی کلش رویال الحاق کرده است. هرچند در ابتدا این کارت به دلیل هزینه ۶ الکسیری و سرعت پایین، در زمره‌ی یکی از بدترین کارت‌های بازی قرار می‌گرفت. با این حال، سوپرسل از بروزرسانی ۴ فروردین با افزایش ۲۰ درصدی قدرت ضربه‌ی کارت رویال جاینت، این نیرو را به توپ تخریب قدرتمندی تبدیل کرده است. به دلیل بُرد زیاد این کارت، قادر به استقرار رویال جاینت در پشت سایر کارت‌های دوربُرد نخواهید بود، زیرا رویال جاینت در پشت تمامی کارت‌ها قرار می‌گیرد. علاوه بر این رویال جاینت تنها توانایی هدفگیری ساختمان‌ها را دارد.

 

ریج آیکون کلش رویال Clash royale iconاسپل ریج: جادوی خشم در بازی Clash of Clans (جنگ قبایل) فوق‌العاده است. اما در بازی کلش رویال عدم افزایش قدرت ضربه نیروها و تنها افزایش سرعت حرکت و سرعت ضربه این کارت را بیشتر از یک اسپل خشم به یک اسپل سرعت تبدیل می‌کند. بنابراین، بدون شک سوپرسل باید نام این اسپل را از Rage (خشم) به Haste (سرعت) تغییر دهد؛ زیرا این کارت خشم محسوب نمی‌شود. از بروزرسانی ۴ فروردین ماه، کارت ریج به جای ۳۵ درصد گذشته ۴۰ درصد سرعت ضربه و سرعت حرکت را افزایش می‌دهد در مقابل اما سوپرسل مدت زمان استقرار کارت را ۲۰ ثانیه کاهش داده است. این کارت با بروزرسانی اخیر از پتانسیل بهتری برخوردار خواهد بود. اسپل ریج برای افزایش سرعت حرکت و سرعت ضربه کارت‌های کم سرعت مانند پکا،‌ بالون یا جاینت با پشتیبانی کارت‌های دیگر بسیار مناسب است.

 

آیکون Icon کلش رویال Clash royaleسه ماسکتر:  یکی از قدرتمندترین در نوع خود در بازی است. هرچند در گذشته استفاده از این کارت به دلیل هزینه ۱۰ الکسیری با ریسک بالایی روبرو بود. اکنون بعد از بروزرسانی ۴ فروردین،‌ سوپرسل هزینه‌ی کارت را با یک پله تخفیف به ۹ الکسیر رسانده است. هرچند هنوز استفاده از این کارت با ریسک بالایی روبرو هست، با این حال شما نیازی به صفر کردن الکسیر خود نخواهید داشت. هنوز مانند گذشته یک اسپل فایربال با هزینه ۴ الکسیری توانایی از بین بردن ماسکتر را در لحظه دارد.

 

اسکلتون آرمی آیکون Icon کلش رویال Clash royaleاسکلتون آرمی (ارتش اسکلت): ارتش اسکلت‌ها دفاع مناسبی است، اما در عین حال در حمله نامناسب بوده و تنها با یک کارت اسپل Arrows یا زَپ از بین می‌روند. این کارت در  برابر تامپ‌اِستون و باربارین نیز حرفی برای گفتن ندارد. در ضمن تمامی اسپل‌ها قادر به از بین بردن اسکلتون آرمی با یک ضربه هستند و نیروهایی مانند ویچ، والکری، دارک پرینس و ویزارد نیز با چند ضربه راه را به راحتی برای عبور باز می‌کنند. به همین دلیل اسکلتون آرمی هرچند در ابتدا مناسب است، اما در سطوح بالا کارتی نیست که من روی آن سرمایگذاری کنم. سعی کنید زیاد به ارتقاء این کارت فکر نکنید.

 

والکری آیکون Icon کلش رویال Clash royaleوالکری: کارت والکری  در سطوح بالا، در برابر کارت‌هایی مانند دارک پرینس حرفی برای گفتن ندارد. مانند دارک پرینس، والکری نیز قابلیت ضربه همگانی دارد، هرچند به دلیل سلامت بالا کارت دارک پرینس همواره در اولویت انتخاب قرار دارد. بعد از بروزرسانی متعادل سازی ماه فروردین، کارت والکری با ۱۰ درصد افزایش در قدرت ضربه و سطح سلامت روبرو شد. با این حال، هنوز استفاده از این کارت در سطوح بالا به جای کارت‌هایی مانند دارک پرینس جای تردید دارد. درضمن این کارت قابلیت هدفگیری نیروهای هوایی را نیز ندارد. در نتیجه والکری در برابر کارتی مانند بِی‌بی دراگون نیز بی دفاع است. به همین دلیل و با وجود کارت‌هایی مانند بِی‌بی دراگون و دارک پرینس، ارتقاء والکری کاملا بستگی به علاقه شخصی دارد.

هرچند کارت‌های بسیاری را مانند کارت‌های لِجِندِری از جمله پرینسس و آیس ویزارد نام نبردیم، اما این کارت‌ها از قدرت و هزینه‌ی الکسیری بسیار خوبی برخوردار هستند و در نتیجه در سطوح بالا بسیار کاربرد دارند. اسپل‌هایی مانند لایتینگ، فریز و راکت نیز در صورت استفاده صحیح می‌توانند بسیار مفید واقع شوند. علاوه بر این، سازه‌هایی مانند برج اینفرنو، الکسیر کالکتور، ایکس‌بو و مورتار در سطوح بالا توسط بسیاری در چیدمان کارت‌ها استفاده می شوند.

درانتها در صورتی که این لیست مورد تایید شما نیست، لطفا پیشنهادات خود را برای بهترین کارت‌های بازی با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما کدام یک از کارت‌ها مناسب ارتقاء و سرمایگذاری و کدام کارت‌ها نامناسب هستند؟

منبع: ‌Clash Royale Arena


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده