نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی The Climb شما را به کوه‌ های آلپ می برد

کرایتک چندی پیش تریلر جدیدی از بازی واقعیت مجازی شبیه‌ساز کوه‌نوردی خود به نام The Climb منتشر کرد که گیم‌پلی بازی را در کوه‌های آلپ نشان می‌دهد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

اواخر سال گذشته میلادی بود که Crytek، با انتشار تریلری، از بازی واقعیت مجازی شبیه‌ساز کوه‌نوردی خود که The Climb نام داشت، رونمایی کرد. چندی پیش این استودیو، یک ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی منتشر کرد که در آن گیمر را می‌بینیم که در حال صعود از کوه‌های آلپ است. در این تریلر جدید، دستان کوه‌نورد (که گیمر نقش آنها را برعهده دارد) نسبت به تریلر اولیه دستخوش تغییر شده‌اند و همچنین ما شاهد راهنمایی‌هایی هستیم که برروی بدنه کوه برای گیمر نشان داده می‌شود. موردی که در تریلر اولیه بازی غایب بود.

چندی پیش، ماتیاس اوتو، طراح ارشد مراحل بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که آنها برای طراحی مراحل بازی برای جلوگیری از گرفتگی گردن بازیکن، مراحل را طوری طراحی کرده‌اند که شما در تمام مدت بازی فقط مجبور نباشید که به صورت عمودی حرکت کنید، بلکه حرکات رو به پایین و افقی نیز در بازی گنجانده شده است.  در ادامه شما را به تماشای این تریلر یک دقیقه‌ای از بازی دعوت می‌کنیم:

|

بازی The Climb دارای چندین منطقه مختلف است که به صورت فوق‌العاده‌ طبیعی‌ برای بازی طراحی شده‌اند و توسط کرای‌انجین، موتور اختصاصی کرایتک ساخته شدند. جیسون رابین، رئیس استودیوهای جهانی‌ آکیولس، با انتشار بیانیه‌ای در مورد این بازی گفت:

کرایتک با استفاده از موتور کرای‌انجین، بازی‌های فوق‌العاده زیبا و فراگیری تولید کرده است. دموهای اولیه محصولات آنها برای تکنولوژی واقعیت مجازی توجه بسیاری از عموم را به خود جلب کرده است و دیدن اینکه این کمپانی توانایی این را دارد که با استفاده از هدست ریفت ایده‌های خود را پیاده سازی کند، بسیار خوشنود کننده است.

بازی The Climb تلفیق بسیار زیبایی‌ از هنر و هیجان است که یک تجربه کاملا منحصر به‌فرد را در ژانر ماجراجویی به هدست ریفت می‌آورد.

The Climb که در حال ساخته شدن برای هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت است، هنوز هیچ تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده