// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: تصاویر جدیدی از بازی The PlayRoom VR منتشر شد

The PlayRoom یکی از اولین بازی‌های منتشر شده برای پلی‌استیشن 4 اکنون با تغییراتی برای Playstation VR منتشر خواهد شد. این بازی مانند گذشته نیاز به استفاده از دوربین پلی‌استیشن دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

The PlayRoom بازی زیبای رایگانی که توسط بسیاری از خانواده‌ها و افراد برای گذراندن زمانی شاد در کنار کنسول پلی‌استیشن 4 در زمان عرضه‌ی جهانی این کنسول منتشر شده بود، اکنون باری دیگر با تغییرات بسیاری برای افرادی که اقدام به خرید هدست واقیت مجازی پلی‌استیشن VR کنند، به صورت  کاملا رایگان برای دانلود فعال می‌شود.

بخش سرگرمی‌های سونی کامپیوتر امروز تریلر و تصاویری را از بازی جدید ژاپن استودیو منتشر کرده است که تغییرات بسیاری را در بازی نشان می‌دهد. در بازی The PlayRoom VR یکی از بازیکنان با قرار دادن هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن، با سایر بازیکنانی که کنترل دوئال‌شاکر را در دست دارند لحظات سرگرم کننده‌ای را تجربه می‌کنند. The PlayRoom VR در محیط‌های متفاوتی از شهر گرفته تا آشپزخانه، انباری یا خانه ارواح، قصد ارائه گیم‌پلی متفاوتی را خواهد داشت. در هر کدام از این مراحل که تصاویر آن در پایین آمده، بازیکنی که پلی‌استیشن VR را استفاده میکند در نقش گربه، اژدها یا شخصیت‌های دیگر ظاهر خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده توسط سونی را به همراه تازه‌ترین تصاویر تماشا کنید:

|

تصاویر PlayRoom Vr

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده