// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰

تریلر Miss Peregrine's Home For Peculiar Children جدیدترین فیلم تیم برتون منتشر شد

چند روز پیش اولین تریلر رسمی از جدیدترین فیلم Tim Burton با عنوان Miss Peregrine's Home For Peculiar Children منتشر شد که باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های بسیاری شد. با زومجی و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

آخرین فیلم تیم برتون که به‌زودی بر پرده‌های نقره‌ای سینماها نقش خواهد بست، اقتباسی برتون‌گونه از رمانی بسیار پر فروش با نام Miss Peregrine's Home For Peculiar Children خواهد بود. به نظر بسیاری این رمان که نوشته رنسوم ریگز است، از ابتدا فقط و فقط باید توسط تیم برتون تبدیل به اثر سینمایی می‌شد که خوشبختانه این اتفاق افتاد و کارگردان آلیس در سرزمین عجایب تصمیم گرفت اقتباس سینمایی این رمان را هم به مجموعه فیلم‌های بالای ۱۳ سال خود (درجه‌بندی سنی آثار سینمایی و تلویزیونی)، اضافه کند.

برتون ید طولایی در زمینه ساخت فیلم‌هایی با این سبک در ژانر ماجراجویی، هیجانی و البته ترسناک دارد و انتخاب او برای ساخت فیلم این رمان کار بسیار درستی بود. نکته مثبت دیگر انتخاب بازیگران است که مهترین آن‌ها انتخاب کردن اوا گرین برای ایفای نقش دوشیزه پرگرین است که با توجه به بازی درخشان گرین در سریال هیجانی-ترسناک Penny Dreadful باید منتظر دیدن شخصیتی جذاب و کاریزماتیک باشیم .از همه مهمتر اینکه برای ایجاد تنوع هم که شده بازیگرنقش اول زن در فیلم برتون، هلنا بونهام کارتر نیست!

داستان فیلم حول زندگی پر هیجان پسر نوجوانی با نام جیک می‌گذرد که خود را در خانه‌ای پر از بچه‌های جور و واجور با توانایی‌های خاص و مافوق طبیعی پیدا می‌کند. مسئولیت مراقبت و پرورش توانایی‌های این کودکان بر عهده خانم پرگرین است که به نوبه خود توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و خب طبق معمول باید منتظر کاراکتری منفی باشیم! شخصیت منفی در این فیلم موجودی است با نام اسلندرمن که کت و شلوار بر تن دارد و صورتی که در نگاه اول هیچ عضوی بر روی آن دیده نمی‌شود اما در زمانی که تغییر شکل می‌دهد و در حالت تهاجمی قرار می‌گیرد، دهانی وحشتناک با دندان های تیز بیشمار و زبان‌هایی مخوف بر روی صورتش نقش می‌بندد! فیلمی که با آن مواجه خواهیم شد مثل این است که هری پاتر با مردان ایکس ملاقات کند و آن دو دنیا را با هم ترکیب کرده باشند و همه این‌ها زیر سقف آسمان آقای تیم برتون! برای دیدن تریلر این فیلم می‌توانید به کانال رسمی کمپانی فاکس قرن بیستم در وب‌سایت یوتیوب مراجعه کنید.

نظر شما را در مورد این فیلم که پاییز ۲۰۱۶ به اکران سینماها در خواهد آمد، چیست؟ به‌نظر شما این فیلم می‌تواند برای مخاطبان نوجوان و جوان، فیلمی جذاب و پرهیجان باشد؟

منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده