نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

تماشا کنید: تریلر نسخه پیش از آلفای بازسازی System Shock

چندی پیش بود که استودیوهای Night Dive اعلام کرد که قصد دارد بازی محبوب System Shock را بازسازی کند اما غیر از یک اسکرین‌شات، هیچ تصویر و ویدیویی از بازی منتشر نشده بود. چند روز پیش اولین ویدیو از گیم‌پلی نسخه پیش از آلفای بازی منتشر شد. با زومجی و تماشای این ویدیو همراه باشید.

استودیوهای نایت دایو مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد بازی محبوب سیستم شاک را بازسازی کند، اما به غیر از یک تصویر که محیط بازی را نشان می‌داد، هیچ اسکرین‌شات یا ویدیو دیگری از بازی در دسترس نبود. مدتی قبل، این استودیو ویدیویی دو دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر کرد. این ویدیو مربوط به نسخه پیش از آلفای بازی می‌شود. با اینکه این ویدیو از نسخه پیش از آلفای بازی تهیه شده، اما محیط‌های بازی بسیار زیبا و رضایت بخش به نظر می‌رسند و انیمیشن‌های کشتن روبات‌های بازی نیز بسیار جالب هستند و بسیار نسبت به سال ۱۹۹۴ که بازی اصلی منتشر شده بود، زیباتر هستند. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنیم:

|

استودیو نایت دایو خاطر نشان کرده است که نسخه بازسازی شده بازی، ضمن اینکه گرافیکش امروزی شده، کاملا به بازی اصلی وفادار خواهد ماند اما هیچگونه تاریخ انتشار مشخصی برای بازی اعلام نکرده است.

نظر شما درباره این ویدیو چیست؟

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده