نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

بازی Hearts of Iron 4 روز D-Day منتشر خواهد شد

استودیو پارادوکس اینتراکتیو، سازنده بازی استراتژی با تم جنگ جهانی دوم Hearts of Iron 4، در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که این بازی در روز ۶ ژوئن (۱۷ خرداد) در سالروز D-Day منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان یک کنفرانس خبری، استودیو Paradox Interactive اعلام کرد که بازی Hearts of Iron 4، که یک بازی استراتژی با فضای جنگ جهانی دوم است، در تاریخ ۱۷ خرداد و همزمان با سالروز D-Day منتشر خواهد شد. روز دی، روزی است که در آن بزرگ‌ترین عملیات جنگی تاریخ در جریان جنگ جهانی دوم به وقوع پیوست.

بازی قلب‌هایی از آهن ۴، در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و قرار بود که اواخر سال ۲۰۱۵ منتشر شود، اما مشکلاتی بر سر راه بازی قرار داشت که باعث شد تاریخ انتشار آن تا تابستان سال ۲۰۱۶ به تعویق بیفتد. بازی قبلی این مجموعه در سال ۲۰۰۹ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده بود و قسمت چهارم این مجموعه استراتژی قرار است علاوه بر ویندوز، برای مک و لینوکس نیز عرضه شود.

یوهان اندرسون، یکی از اعضای استویدو پارادوکس پیش از این در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت پالیگان انجام داده بود، اعلام کرده بود که این بازی هم از لحاظ تاریخی دقیق است و هم یک بازی استراتژی بزرگ به حساب می‌آید.

نظر شما درباره این بازی چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده