نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰

بازی The Division به زودی بروزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد

کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرده که در هفته جاری یک بروزرسانی جدیدی برای بازی The Division عرضه خواهد کرد که البته هنوز جزییات دقیقی از آن ذکر نشده است. با این حال احتمالا این آپدیت مشکلات بخش دارک زوون را هدف قرار می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

تقریبا ۱۰ روز از عرضه بازی Tom Clancy's The Division می‌گذرد و تا به امروز هم یک آپدیت بزرگ برای آن عرضه شده است. با این حال به نظر می‌رسد که بروزرسانی بعدی بازی هم به زودی از راه خواهد رسید. یوبی‌سافت با انتشار پستی در سایت رسمی بازی در این مورد گفت:

با این که مدت زیادی از عرضه دیویژن نمی‌گذرد، ولی ما یک آپدیت دیگر هم برای آن در نظر گرفته‌ایم. این آپدیت طی هفته جاری عرضه خواهد شد و به زودی هم اطلاعات دقیق محتوای آن را ارائه خواهیم کرد.

مسیر پیش روی دیویژن بسیار هیجان انگیز است و ما هنوز در اول راه این مسیر هستیم.

با اینکه یوبی‌سافت هنوز اطلاعاتی در مورد محتوای این آپدیت ارائه نکرده، ولی انتظار می‌رود که هدف از عرضه آن رفع مشکلات قسمت Dark Zone بازی باشد. چرا که چندی پیش، همیش بُد، یکی از توسعه دهندگان بازی در استودیو مسیو یوبی‌سافت، در مورد مشکلات این بخش گفته بود:

استودیو Massive از مشکلات بخش دارک زوون اطلاع دارد و رفع آن اولویت اول ما خواهد بود. ما در حال بررسی مشکلات این بخش هستیم.

بُد همچنین اعلام کرده که تجهیزات لِول‌های پایانی بازی طرفداران را سورپرایز خواهند کرد. بازی The Division هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده