نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: گیم پلی بازی Until Dawn: Rush of Blood

استودیو سوپرمسیو گیمز، بازی Until Dawn: Rush of Blood را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در دست ساخت دارد و حال ویدیویی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده که می‌تواند در ادامه آن را تماشا کنید. با زومجی و تماشای تریلر همراه باشید.

پس از موفقیت‌های بازی «تا سیپده دم» که سال گذشته عرضه شد، استودیو Supermassive Games بازی Until Dawn: Rush of Blood را معرفی کرد که البته کاملا با بازی قبلی تفاوت دارد. برخلاف Until Dawn که یک بازی در سبک وحشت/درام تعاملی بود، این نسخه یک بازی شوتر اول‌شخص است که به صورت انحصاری برای هدست پلی‌استیشن وی‌آر ساخته می‌شود و گیمر در نقش یک راننده قطار شهربازی وارد تونل وحشت می‌شود و قاتل سریالی نسخه قبلی هم در صدد کشتن وی است و در این راه تعداد زیادی از دشمنان ماسک‌دار هم با استفاده از سلاح‌های سرد و مواردی مثل کوکتل مولوتوف به وی کمک می‌کنند.

در مجموع، می‌توان گفت که بازی Until Dawn: Rush of Blood یک شوتر آرکید مانند و بسیار ساده است که مثلا شلیک کردن به جعبه‌های موجود در محیط که عکس اسلحه دارند، باعث می‌شود تا سلاح‌های شما تغییر پیدا کنند. این اثر حتی از لحاظ بصری هم به زیبای بازی قبلی تا سپیده دم نیست. البته این مورد کاملا هم‌راستا با صحبت‌های سونی در مورد عرضه بازی‌های کوچک و ساده در ابتدای راه هدست Playstation VR است. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید که با استناد به آن، به نظر می‌رسد کنترل‌های بازی بسیار دقیق هستند:

|

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده