// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵

چهارمین رویداد «تجربه بازی‌ساز» پنجشنبه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود

چهارمین رویداد «تجربه بازی‌ساز» (GDX4) پنجشنبه ۱۳ اسفند در محل باغ زیبا از ساعت ۱۵ تا ۱۹ طبق روال گذشته برگزار می‌شود و این بار شاهد حضور فلاوین کوبیه، برنده‌ی دو جایزه بفتا سال ۲۰۱۳ در آن خواهیم بود. با جزئیات خبر در ادامه همراه باشید.

چهارمین رویداد بازی‌ساز که در محل باغ زیبا خیابان قبا تهران برگزار می‌شود، این بار میزبان مهمان و سخنرانی ویژه‌ای است. فلاوین کوبیه، کارگردان هنری و طراح مراحل بازی شاخص و مستقل The Unfinished Swan که در سال ۲۰۱۳ موفق به کسب دو جایزه بفتا هم شد، به ایران آمده تا در این رویداد شرکت کند و تجربیات خود را پیرامون این بازی در اختیار بازی‌سازان و علاقه‌مندان ایرانی بگذارد.

بخش دیگری از این رویداد، نگاهی به فعالیت‌های استودیو آنو خواهد بود. استودیو آنو که بیشتر به خاطر بازی مورد انتظار خاله قزی شناخته می‌شود، قرار است اعضای این تیم در رویداد بازی‌ساز به معرفی خود بپردازند و از پروژه‌هایشان بگویند.

طبق معمول دوره‌های قبل رویداد بازی‌ساز، یکی از بخش‌های اصلی دورهمی بازی‌سازان، پذیرایی و گپ و گفت و گو خواهد بود که به این واسطه، بازی‌سازان و علاقه‌مندان بیشتر با یک دیگر آشنا می‌شوند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت فضا و امکانات و شرایط خاص این رویداد، ثبت نام برای حضور در GDX4 الزامی است و از ورود افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند جلوگیری خواهد شد.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به نشانی اینترنتی https://evand.ir/events/gdx4 مراجعه کنند و رایگان ثبت‌نام کنند.

 

رویداد بازی‌ساز

 

منبع: روابط عمومی انستیتو بازی‌سازی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده